Gå til innhold

Jeg får tvillinger!!!


hamarmamma87desemberspire

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt noen ultralyder før den ordinære i dag,er 18 uker på vei. Og jammen meg så er det to jentebabyer i magen min! :D Er i lykkerus og sjokktilstand nå ;D Wæææ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) så stas! Skal ha tvillinger selv, skal på ul mandag og håper å få se kjønn da :) når du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :D Hadde ingen mistanke på forhånd nei! ;) Så overraskelsen var stor da jeg lå på benken med gele på magen og bare ville høre om alt var bra med babyen. Og så sier jordmora at det er to inni der! Hehe ;p Terminen er 4.desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, så spennende da! Har ei venninne som opplevde det samme for ca. 6 år siden, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Min1.baby

Næææ så spennende.:D For en stor overraskelse da.:) å så masse pakker det blir under juletreet da gitt.:P hehe.. Gratulerer så masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, sÅ spennende!!! :) Er vel en følelse av Å fÅ vite at du er gravid pÅ nytt, mÅ en mÅte det? Skrekkblandet fryd, kanskje? Gratulerer sÅ mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Er to uker siden vi fikk vite det nå,så sjokket har lagt seg ;) Gleder meg stort over å ha to fine jenter i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...