Gjest Kira med en av hver Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 På toppen av min liste er Lofoten. Et mer eksotisk og fantastisk sted skal man lete lenge etter. Og en god nr to er Sirmione i Italia.
holahopp Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Whitehaven beach i Australia, pyramidene i tikal, nesten overalt på Cuba
jordbærsjokolade Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 På toppen av min liste er Lofoten. Et mer eksotisk og fantastisk sted skal man lete lenge etter. Og en god nr to er Sirmione i Italia. Enig med deg, Lofoten er helt utrolig. Andreplass går til Firenze!
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Umag i Kroatia, og Sirdal i Vest-Agder har mange fine plasser
Annthe og gutta :) Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Cascais i Portugal, fødebyen til sambo. Nydelig kystby som opprinnelig var en fiskelandsby og de har beholdt den gamle stilen og sjarmen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Faktisk Hauklifjell. Egentlig så liker jeg ikek fjellet om vinteren, for det er så mye vær og vind der.. Men om du er der på rett tid så er det fantastisk.. Svære fjell og fin hvit snø så langt øye kan se. Solen som skinner på fjelltoppene, og alt bare glinser. Sørlandske holmer og skjærgården. Fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Det må være en fjellvei opp til en park/gammel kloster i Strasbourg i Frankrike. Vet ikke helt om jeg skrev navnet riktig. Men det er noen år siden jeg var der, og da kjørte vi opp til dette stedet. Og wow...veien opp var rett og slett nydelig. Høye trær på begge sider av veien. Nydeligste jeg har sett hittil.
mrsrogaland. Skrevet 4. juli 2012 #8 Skrevet 4. juli 2012 Senja er fantastisk. Når du kjører inn dit, så blir det en wowfaktor. Som å komme til et eget lite paradis. Fjellene der er utrolige!! Flott sted jeg elsker å besøke når jeg er hjemme i nordnorge på besøk. Ellers så må det være der jeg jobbet en liten periode i helgene før. Avlastingshjem for barn og unge på en gård. Idyll. Barn som springer rundt i hagesprederen. Hester, kyr, geiter, kaniner og hunder som går ute. Vakre fjell rundt, lyden av elva som renner bak med kanoer stående klar. Evige sletter og jorder med gress som bare blafrer i vinden. Høye vakre trær rundt de eldgamle husene. Alt dette ligger i en høyde, så det er bare nydelig. Sommernetterne der var bare helt utrolige. Rideturene vi tok på fjellene på tidlig kveldstid med varm kveldsol, mygg som svirrer, blomster langs bekkene. AH. JEG VIL HJEM Nå!!!
Papegøyeblomst Skrevet 4. juli 2012 #9 Skrevet 4. juli 2012 Kuna Yala, eller San Blas øyene, som de også kalles - utenfor karibiske kysten av Panama.. Eller Galapagos -øyene, som er like fantastiske
Gjest Kira med en av hver Skrevet 4. juli 2012 #11 Skrevet 4. juli 2012 Lofoten og Provence. Var usikker på om jeg skulle skrive Provence også, det er også meget høyt oppe på min liste
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #12 Skrevet 4. juli 2012 Slår et slag for san blas øyene jeg også!
Myrk Skrevet 4. juli 2012 #14 Skrevet 4. juli 2012 Sao Miguel, Azorene, var der i mai i begynnelsen av hortensiablomstringen, nydelig. Og familiehytta på Kvåsefjorden utenfor Kristiansand.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #15 Skrevet 4. juli 2012 Hardagner. Rett og slett nydelig. Kjørte til Bergen fra Oslo i fjor sommer. Da kjørte vi over Hardangervidda. Glemmer aldri hvor vakkert det er der oppe.
Von Hertelhofen Skrevet 4. juli 2012 #16 Skrevet 4. juli 2012 Sørfjorden i Hardanger & The Whitsunday islands
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #17 Skrevet 4. juli 2012 Enig med the Whitsunday Islands, utrolig fint der:-) Ilha Grande i Brasil er også en nydelig plass
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #18 Skrevet 4. juli 2012 Toscana....og gamle vingårder og kloster i området der.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 4. juli 2012 #23 Skrevet 4. juli 2012 ÅsgÅrdstrand! Den gang jeg var der. Men kan hende stedet har forandret seg nÅ...
Gjest LonleyGirl Skrevet 4. juli 2012 #25 Skrevet 4. juli 2012 En strand jeg ikke husker navnet på i Thailand, det var helt fantastisk fint! Til å miste pusten av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå