Gå til innhold

Hvor er det peneste stedet dere har vært?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

På toppen av min liste er Lofoten. Et mer eksotisk og fantastisk sted skal man lete lenge etter.

Og en god nr to er Sirmione i Italia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whitehaven beach i Australia, pyramidene i tikal, nesten overalt på Cuba :)

Skrevet
På toppen av min liste er Lofoten. Et mer eksotisk og fantastisk sted skal man lete lenge etter. Og en god nr to er Sirmione i Italia.

Enig med deg, Lofoten er helt utrolig. Andreplass går til Firenze!

Skrevet

Umag i Kroatia, og Sirdal i Vest-Agder har mange fine plasser :)

Skrevet

Cascais i Portugal, fødebyen til sambo. Nydelig kystby som opprinnelig var en fiskelandsby og de har beholdt den gamle stilen og sjarmen. :)

Skrevet

Faktisk Hauklifjell. Egentlig så liker jeg ikek fjellet om vinteren, for det er så mye vær og vind der.. Men om du er der på rett tid så er det fantastisk.. Svære fjell og fin hvit snø så langt øye kan se. Solen som skinner på fjelltoppene, og alt bare glinser. :)

Sørlandske holmer og skjærgården. Fantastisk.

Skrevet

Det må være en fjellvei opp til en park/gammel kloster i Strasbourg i Frankrike. Vet ikke helt om jeg skrev navnet riktig. Men det er noen år siden jeg var der, og da kjørte vi opp til dette stedet. Og wow...veien opp var rett og slett nydelig. Høye trær på begge sider av veien. Nydeligste jeg har sett hittil.

Skrevet

Senja er fantastisk. Når du kjører inn dit, så blir det en wowfaktor. Som å komme til et eget lite paradis. Fjellene der er utrolige!! Flott sted jeg elsker å besøke når jeg er hjemme i nordnorge på besøk.

Ellers så må det være der jeg jobbet en liten periode i helgene før. Avlastingshjem for barn og unge på en gård. Idyll. Barn som springer rundt i hagesprederen. Hester, kyr, geiter, kaniner og hunder som går ute. Vakre fjell rundt, lyden av elva som renner bak med kanoer stående klar. Evige sletter og jorder med gress som bare blafrer i vinden. Høye vakre trær rundt de eldgamle husene. Alt dette ligger i en høyde, så det er bare nydelig. Sommernetterne der var bare helt utrolige. Rideturene vi tok på fjellene på tidlig kveldstid med varm kveldsol, mygg som svirrer, blomster langs bekkene. AH. JEG VIL HJEM Nå!!! :)

Skrevet

Kuna Yala, eller San Blas øyene, som de også kalles - utenfor karibiske kysten av Panama..

Eller Galapagos -øyene, som er like fantastiske

Gjest Kira med en av hver
Skrevet
Lofoten og Provence.

Var usikker på om jeg skulle skrive Provence også, det er også meget høyt oppe på min liste :)

Skrevet

Slår et slag for san blas øyene jeg også!

Skrevet

Det skotske høylandet.

Skrevet

Sao Miguel, Azorene, var der i mai i begynnelsen av hortensiablomstringen, nydelig. Og familiehytta på Kvåsefjorden utenfor Kristiansand.

Skrevet

Hardagner. Rett og slett nydelig. Kjørte til Bergen fra Oslo i fjor sommer. Da kjørte vi over Hardangervidda. Glemmer aldri hvor vakkert det er der oppe.

Skrevet

Sørfjorden i Hardanger & The Whitsunday islands

Skrevet

Enig med the Whitsunday Islands, utrolig fint der:-) Ilha Grande i Brasil er også en nydelig plass

Skrevet

Toscana....og gamle vingårder og kloster i området der. :)

Skrevet

Mellom beina til mannen min....

Skrevet

Cassis (ved den franske kysten)

Skrevet

Bø i Vesterålen og Jan Mayen

Skrevet

ÅsgÅrdstrand! Den gang jeg var der. Men kan hende stedet har forandret seg nÅ... ;)

Gjest LonleyGirl
Skrevet

En strand jeg ikke husker navnet på i Thailand, det var helt fantastisk fint! Til å miste pusten av :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...