Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Da jenta mi var fra 1-2 år var hun veldig krevende og mammadalt. Hun hørte lite på meg og sutrer mye og jeg var veldig stresset. Egentlig i de fleste situasjoner. Jeg begynte å "jobbe meg meg selv" og klarte å bli mer avslappet og med en gang jeg klarte det så var det som om en bryter ble skrudd på og hun ble totalforandret. Nå er hun er drøm i alle situasjoner. Så klart litt trass, men det takler jeg bra. Vi koser oss sammen og jeg er veldig avslappet. Trur dere dette har noen sammenheng?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Jeg tror det har en sammenheng! Så bra at du har fått til dette - både for din egen del og for din datters del. Små barn og dyr fanger opp mye mer enn mange tror, så datteren din fanget sikkert opp ditt stress og oppførte seg deretter. Når du endret din adferd så kunne hun også endre sin Bra jobba!
Lettie Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Jeg tror det også, uten at jeg er noen ekspert på området Får ofte høre fra andre at det ikke er rart barna mine er så snille og harmoniske når jeg er det (vet ikke helt om det stemmer at jeg er det, men.. Er sånn jeg oppfattes av andre i alle fall). For vår del er det nok også arv/gener. Men: stressa foreldre stresser opp barna, det er i alle fall sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå