Gå til innhold

Flere som opplever svingende symptomer?


hjerter4

Anbefalte innlegg

Er 8 uker i morgen. Har frem til for noen dager siden hatt til dels svært ømme bryst og sterke mensmurringer/"tak", særlig etter arbeidstid. De siste dagene har symptomene avtatt, har "bare" litt tretthet igjen.. Flere som har opplevd at symptomer kommer å går? Jeg var på tidlig ul for under en uke siden å fikk se et bankende hjerte, så prøver å berolige meg selv med at symptomer som kommer å går er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at det er veldig vanlig med svingende symptomer, så det står nok bra til allikevel! :)

Selv har jeg ikke lenger noe særlig stikkinger i livmor, men jeg hadde veldig mye av det de første ukene! Ellers har puppene vært jevnt vonde og kvalme og sult begynner å komme nå, er 8+4 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å prøve å nyte at kvalme og slike symptomer er fraværende, heller enn å bekymre seg hele tiden ;) Prøve prøve prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker til torsdag (skal ha min første UL da). Har hatt veldig ømme bryster noen uker, som forsvant i går. Hadde ikke forventet at ømheten skulle forsvinne så fort.. Er fortsatt kvalm og veldig slapp og trøtt. Men klarer likevel ikke å slappe av før jeg har vært på UL og sett at det er liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her opplever jeg å noen dager uten symptomer mens andre dager har jeg fult opp hele dagen, men sliter tilstadighet med disse murringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...