Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Leste om dette i en annen tråd her inne, og begynte å tenke på dette.. Jenta mi er 6,5 mnd og jeg har hatt barnevakt for henne tre ganger i max tre timer. Når jeg kommer for å hente henne, smiler hun ikke eller viser noen tegn på gjensynsglede.. :/ er det noe galt da??
Eeniemeenie Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Nei, hvorfor skulle det være galt? Tror ikke du skal bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Er det ikke vanlig at babyer blir glad for å se mamman sin da? :/ Hi
Eeniemeenie Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 ikke alltid babyer blir det.. Eller min var da ikke bestandig det når hun hadde barnevakt og jeg kom tilbake. Men når hun ble 1, 2, 3 år.. Da kom det seg vettu Er ikke skadelig å ha barnevakt noen få timer i slengen skjønner du
Skylander Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Leste om dette i en annen tråd her inne, og begynte å tenke på dette.. Jenta mi er 6,5 mnd og jeg har hatt barnevakt for henne tre ganger i max tre timer. Når jeg kommer for å hente henne, smiler hun ikke eller viser noen tegn på gjensynsglede.. :/ er det noe galt da?? Denne avvisningen er helt vanlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå