Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ålreit ? hører så mye rart,og ringte her en dag med et spm jeg hadde ,og fikk verdens sureste jordmor i andre enden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte der i fjor. Hadde to forskjellige jormødre grunnet vaktskifte. Kjempefornøyd med begge to :-) God støtte og hjelp fikk jeg, og masse oppmuntring :-) Skal krysse fingrene for at du får en av "mine" når det er din tur :-) Og om de er sure på tlf, er det ikke sikkert de er det når du kommer dit. De har mye å gjøre, og kan bli stresset de også, som oss andre dødelige :-) Lykke til med kommende fødsel :-)

Skrevet

Har født der 2 ganger. Superfornøyd. Bare snille jordmødre (har møtt på minst 4) og epidural har jeg fått begge gangene innen 40 minutter etter at den ble bestilt (sist gang kom anestsilegen innen 10 min, rett før hun skulle gå av vakt). God oppfølging i etterkant og ekstraseng til far på rommet. Det eneste (som er en filleting) er den traurige frokosten på fFredrikstad sykehus haha. B3 er supert og de er vant til komplikasjoner der for det er jo spesialavdelingen så om noe skulle oppstå så er du i de beste hender (jeg var der pga høy fosterlyd første gang og igangsetting annen gang).

Lykke til.

Skrevet

Takk for svar =D

Dette blir spennende!

Vet dere om en har mulighet for å bruke badekar der? hi

Skrevet

Takk for svar =D

Dette blir spennende!

Vet dere om en har mulighet for å bruke badekar der? hi

Jeg benyttet badekar sist gang, bare å spørre (i god tid...tar tid å fylle det opp:-)

Hilsen #3

Skrevet

Født der to ganger. Super jordmor første gang, andre gang ikke fornøyd med jordmor.

Alle andre ansatte jeg har møtt der har vært veldig hyggelige, ligget der ekstra lenge begge ganger pga komplikasjoner.

Får du en du ikke er fornøyd med, be om å bytte, angrer på at jeg ikke gjorde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...