Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har som vanlig en syklus på 30 dager. Jeg fulgte opp med el-tester og fikk pos. test på dag 14 og 15 og negativ på dag 16. men ingen mens har dukket opp. Jeg er to dager over ikm og ingen tegn på at den er på vei heller. (Jeg pleier å ha menssmerter i en uke før ikm, men denne mnd ingenting). Jeg har tatt tester, senest en i dag tidlig men de er negative. Noen som har erfaring med noe slikt? Kroppen min helt på bærtur eller? har ikke vært noe problem å følge opp syklusen før, men nå stemmer jo ingenting
Medulla Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Jeg testet ikke positivt før 3-4 dager over ikm, og den første var så svak at jeg nesten kastet testen før jeg la merke til det. Nå hadde ikke jeg superstabile sykluser, men jeg gikk ut fra at ikm var 14 dager etter el..
Mrs.C Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 jeg er nå 16 etter el nå og ingen mens og neg. test.. jeg får nok bare være tålmodig :-) Jeg har lest en del om noen som tester pos. sent så jeg får bare vente å se;)
Medulla Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Håper det går bra, og at du får positiv test snart:-)
Mrs.C Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Jeg venter tålmodig ni dgr over ikm i dag. ta en test i morgen tidlig men.. jeg fikk svaak pos.test 5 dager over ikm m billigtest, men neg. 6 dgr over med CB digital og neg. med rfsu 7 dager over ikm.. så ikke vet jeg hvor dette fører:o hormonprøvene mine er helt fine, så hva som skjer med kroppen min vet jeg ikke ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå