Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Gamlebyen, hvordan er det å bo der? Kunne du bodd der med barnet ditt? Hvorfor/hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Jeg kunne aldri ha bodd der, for mange innvandrere.
Papegøyeblomst Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 For mye trafikk, nedslitte bygårder, hadde aldri villet bodd der med barn, nei.
Soveposen Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Jeg bor ikke langt unna gamlebyen kirke, i de nye blokkene i Alnagata - helt fantastisk å bo her! 2 min til butikk, buss og trikk (mange forbindelser). 20 min å gå til sentrum - 20 minutts spasertur til ekebergssletta. STORTRIVES!
Gjest Siklerotte Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Jeg bor ikke langt unna gamlebyen kirke, i de nye blokkene i Alnagata - helt fantastisk å bo her! 2 min til butikk, buss og trikk (mange forbindelser). 20 min å gå til sentrum - 20 minutts spasertur til ekebergssletta. STORTRIVES! Kusinen min bodde i de nye blokkene før (Alnagata det også), og jeg synes at området var både stille og trivelig. Jeg kunne nok fint ha bodd der - sentralt og koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå