Frenzia Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har en ufattelig stygg negl, jeg aner egentlig ikke hvorfor, men den blir ikke penere av at jeg sitter og piller på den. Så fikk jeg en ide om og å prøve å skjule den med den fargerike fancyschmancy neglelakken til eldstejenta, så kanskje jeg sluttet å pille. Men i steden ser det ut som om jeg har hentet frem de fargede korrekturlakkene som dukket opp i butikken på slutten av 80-tallet og som vi dekorerte alt fra pult og penal, ransler og negler med. Lukter nesten litt sånn også... Og note to my self til en senere anledning: Ikke smør på tjukt lag med neglelakk rett før forventet oppvåkningstid på minstejenta.
Von Hertelhofen Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Det er ALLTID noe som skjer når en sitter og venter på at neglelakken skal tørke. Det er Murphys lov. "Hvis noe kan gå galt, så vil det også gjøre det. (og helst på det verst tenkelige tidspunkt.)"
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Hehehe, jeg har også tå-pille-dille... Ikke pene negler! I går satt jeg og gjorde tottittene mine riktig så pene dog uten neglelakk, det får jg ikke til. Jeg blir stresset og urolig og da blir det bare ujevnt og ser oftest ut som en krigssone.. Jeg har kjøpt noe som heter nailox, det gjorde neglene mine pene, men nå har jeg mistet den da, men det funket en stund iallefal
Frenzia Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2012 Hehe, tå-pille-dille. Så søtt. Med stor mage og bekkenplager i ett halvt år, så har småpotetene der nede blitt totaltforsømt, så de har jeg ikke tørt å se på ennå. Neglen jeg måtte kamuflere sitter på den fingeren det er mest naturlig å pille seg i nesa med og dytte på plass roider med. Kanskje ikke rart den ser ut som den gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå