Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Slik som denne? http://no.bestseller.com/vero-moda/outerwear/BETTYSHORTTRENCHCOATRA/10079998,no_NO,pd.html?dwvar_10079998_colorPattern=10079998_OMBREBLUE&forceScope= Synes ikke fargen var fin. Men finner ikke denne typen trenchcoat noen plass, har lett i flere butikker den siste tiden.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Tror rett og slett det er litt feil årstid, vårjakkene er butikkene tomme for og høstjakkene har ikke kommet inn enda. Var en runde og så etter jakker i dag jeg også, men ingen av butikkene hadde noe å tilby.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Den jeg hadde (lik den på bildet bare en annen farge) klarte jeg å revne opp, og det var en av favorittene. Huff...kanskje jeg bare må bestille denne blå da :-/ Likte ikke fargen, men trenger en slik jakke. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Det er jo ikke lenge til høstjakkene kommer i butikken da, noen steder har det begynt å komme litt allerede, men da får du jo ikke lik til den du hadde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå