Gå til innhold

legoland nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer en spontan tur til legoland med ungene når om 2 uker.

hvordan er det der nå? bare mas og overfylt av folk vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis masse folk, ja - men vi var der i juli for tre år siden, og det var kjempekos, på tross av at det var masse folk der.

Skrevet

Takk for tips. Får høre med samboer, og se hva det blir til...

Planen var egentlig bare en tur til kr.sand, siden vi allerede har vært i syden, men er litt lei av dyreparken, og har jo 1 uke der vi kan reise til danmark..........HI

Skrevet

Ville heller reist til Fårup eller Djurs sommarland, mye morsommere enn Legoland :)

Disse parkene sluker mye folk, er jo en del køer men det går som regel greit.

Skrevet

Bilpakke til Danmark og Fårup Sommerland 199kr!! Kr.Sand-Hirtshals på samme dag. Min 2 voksne i bilen. Gjort d to ganger før, god tid i Fårup :)

Men syns jo dere må ta en tur eller to i Dyreparken og ;)

Skrevet

Vi var i Legoland midt i fellesferien for noen år siden. Området er så stort at jeg syns slettes ikke det føltes som det var så mange folk og mye kø. Vi storkoste oss, det er virkelig det beste stedet vi har vært!

Skrevet

Vi var også i fellesferien et år. Masse folk, men føltes ikke slik da man var kommet inn i parken. Altså man gikk ikke i kø langs veiene.

Vi visste ikke så mye hvordan det virket, men så at folk sprang for harde livet da de kom inn porten kl 10.15! Hvorfor sprang de? Jo for å komme innerst i parken der de beste karusellene var..

Siden det var mye folk var det lange køer på karusellene, så det ble få på oss. Hvem gidder å stå 1,5 time i kø for EN karusell? Dem har skilt slik at det står beregnet ventetid. Vi giddet ikke stå i kø så lenge iallefall.

Det er minuset med fellesferie-tur. Hvis dere ikke har barn som krever slikt er det helt greit å dra, ellers må dere bare regne med mange timer i kø den/de dagene dessverre.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
vurderer en spontan tur til legoland med ungene når om 2 uker. hvordan er det der nå? bare mas og overfylt av folk vel?

Køene går jo kjempe fort :) har ALDRI opplevd å stå i kø lenger max 20 min :) Vi pleier alltid å dra i juli. drar faktisk dit den 17 selv ;)

Skrevet

Vi var i forrje uke, og da var det helt OK med folk. Vente tiden på karussellene var alt fra 10-40 min :)

Skrevet
vurderer en spontan tur til legoland med ungene når om 2 uker. hvordan er det der nå? bare mas og overfylt av folk vel?

Veldig lite køer, var verre for noen år siden, nå går alt automatisk.. dvs at ingen karuseller stopper helt opp så køene går veldig fort :) maks 15-20 minutter..eneste som tar en stund er om man skal ta bil lappen, det tar en stund..

Skrevet

Har vært i Legoland i dag og skal tilbake i morgen. Selvsagt er det folk der, noe annet hadde vært rart. Nytter ikke å ha dårlig tid og tro man ikke skal stå i kø. For å få en fin tur må man bare skjønne at sånn er det.

I dag har vi hatt stråle de sol og kost oss masse. Håper på samme vær i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...