Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har lyst til å se en film i kveld, men har ingen å se den med, og vurderer faktisk nesten å gå på kino alene.. Er jo egentlig ikke noe problem, det å gå på kino er jo uansett ikke en veldig sosial greie (med mindre man prater under filmen). Men jeg er litt redd for å støte på noen bekjente, føler at kino er en ting man gjør med andre og ikke alene. Skal jeg dra på kino i kveld alene eller ikke??
Tauriel Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Jeg dro ofte alene på kino Nå er jeg mer sjeldent siden jeg må ha barnevakt, og da får jeg ofte folk med meg å treffe kjente er ikke akkurat noe problem, da får man jo litt selskap før filmen
mrsrogaland. Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Jeg skal på kino i kveld. Sambo passer barn, og jeg drar å koser meg
mrsrogaland. Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Alene ja.... Null problem det. Drit i om andre ser du er alene, hva gjør vel det? Kos deg
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har gått på kino alene, og vet om flere som gjør det også Er man film intr, så ser jeg ikke noe problem med det!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har ikke noe problem med å gå på kino alene - gjør det selv fra tid til annen. Kikker heller aldri to ganger på andre som gjør det. det er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå