Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Noen som har gått på det og hvordan var vektnedgangen? Er bare 7 uker på vei, men med 13 kg (egentlig 16kg) for mye, så skulle jeg helt gått opp minimalt under svangerskapet. Har kuttet ut sukkerholdige drikker og søtsaker og spiser minimalt med brød og pasta. Ellers er jeg vegetarianer, men spiser melkeprodukter og egg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Det viktigste under graviditeten, må være å få i seg nok og rette næringsstoffer for babyen. Graviditeten er ikke en tid for å slanke seg, men det er bare positivt å spise sunn mat, og å kutte ut for mye sukker.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Det viktigste under graviditeten, må være å få i seg nok og rette næringsstoffer for babyen. Graviditeten er ikke en tid for å slanke seg, men det er bare positivt å spise sunn mat, og å kutte ut for mye sukker. Joda det er jo greit. Formelerte meg muligens litt feil. Har allerede gått ned 23 kg, men lurte litt på om det var noen som var kjent med lavkarbo under svangerskapet. Er jo greit å passe på så man ikke går opp for mye, når man har en tendens til å legge på seg fort.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Ingen problem så lenge du passer på å få i deg variert mat og tilstrekkelig med næringsstoffer. Sørg for at du får i deg det du skal ha av vitaminer, mineraler og essensielle fettsyrer. Ikke glem å spise nok grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Så lenge du orker (jeg har ikke vært i stand til det når jeg har vært gravid) så er det helt fantastisk flott så lenge du klarer å balansere det riktig. Det har bare positive effekter på fosteret, og det er nærmest umulig å pådra seg svangerskapsdiabetes. Bare pass på at du ligger litt høyere på karbohydratene enn du pleier når du er på slank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå