Gå til innhold

Endelig kom stjerna<3 fødsels historie. (litt lang)


Twisty

Anbefalte innlegg

24 juni, 12 dager ette, termin dro jeg til sykehuset for å bli satt i gang. Første steg var å få satt kateter, da jeg ikke var moden i det hele tatt. Den falt ut av seg selv på kvelden, og jeg fikk komme inn dagen etter. 25 ble jeg lagt inn, og neste steg var stikkpiller for å få rier. Fikk 2, med 4 timers mellomrom. 26 juni, kl 05.00 gikk vannet og riene startet med en gang. 11 timer etterpå kl 16.00 hadde jeg 4 cm åpning, og kunne trilles inn til føden. DA var riene så sterke og vonde at jeg skrek etter epudural. Den slo inn og jeg kunne slappe av en stund. Kl 23.00 hadde jeg 10 cm åpning, og trodde det snart var over, men nei. Kl 05.24, 27 juni kom jenta ut med vakuum. Hun måtte ha litt start hjelp, men ellers sunn og frisk. Vi hadde en helt nydelig jordmor, som gjorde fødselen flott. Jeg er veldig fornøyd:) Det tar litt tid å bli satt i gang, så neste håper jeg kommer av seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Du er åpenbart en sterk og tålmodig sjel! Kos deg mye med bittelille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke hvor tålmodig jeg hørtes ut midt i døgnet der men;p hun var 3980g og 51 cm lang:) verdens vakreste.( helt objektivt så klart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...