Gå til innhold

Blir det ferie på dere?


Sweetpea

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt 4 overnattinger i Riga i beg av august.........er litt usikker på om det er det lureste, men det har vært så mye styr her hele våren med hus og diverse som måtte fikses........hadde vært deilig å komme seg bort å ha litt alenetid. Er bare meg og mannen som reiser, så det trenger jo ikke bli anstrengende..........vil være i uke 33+1-2-3-4-..........mannen er advart mot at det kan bli særdeles rolige dager for min del...........ser jo at flyselskapene vanligvis flyr gravide frem til uke 36 uten problemer, så tenker det her må vel være greit? Skal til legen i uke 32, så vil jo være nylig sjekket...

 

Noen andre som skal på noen utflukter i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir det heller lite av. Vi hadde en ukes ferie til sørlandet tidlig i juni.

 

Nå blir det vel mest noen turer til hytta, og små utflukter i nærområdet.

 

Håper å få overbevist mannen om en liten Bergenstur med litt shopping og IKEA...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha reist på en liten ferie, om det bare var for et par dager på et hotell eller noe, men vi har ikke rå da vi har kjøpt både ny bil og endelig fått kjøpt leilighet :) Jeg misunner alle som får kommet seg på ferie i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...