Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her sliten i sofaen. Har ME, så dette er ikke noe nytt.

Men jeg er lykkelig. Har en fantastisk samoer som jeg skal gifte meg med neste høst. En utrolig nydelig jente, helt fantastisk (selv når det er litt trass)

Satt og tenkte på henne nå nettopp, hvor søt og nydelig hun var da hun gikk till barnehagen med pappaen sin. Hun er litt over 2 år og synger på kaptein sabeltann sangen. Lykke

Igår hadde jeg en dårlig da. (nr 5 på rad) Da kom samboer hjem med lunsj til meg. Er han ikke snill ;)

Så nå skal jeg fortsette på mariusgenseren jeg strikker til han og tenke på hvor heldig jeg er som har to fantastiske personer i mitt liv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :)

Er alltid viktig å huske på de små tingene :)

Ha en fin dag :)

Skrevet

SÅ bra du klarer deg sÅ godt psykisk selv om du sliter fysisk! Jeg skal utredes for ME, jeg tror IKKE jeg har det, men legen mistenker en mild for for det - og insisterte pÅ utredning....

Har slitt med ekstremt hodepine siden 2007, kronisk - hver eneste dag og natt. Har bare lyst til Å sove, og lyst til Å grine siden jeg er sÅ totalt utslitt hele tiden.

Er du uføretrygdet da? Eller jobber du? Jeg har jobbet 40%, men fikk jeg nettopp en skikkelig knekk, sÅ legen sa jeg mÅtte/burde sykemelde meg 100%. Skjønner ikke hvordan mennesker klaaaaarer jobbe 100%..... Det er min drøm, elsker Å jobbe, være sammen med kollegaer og de hærlige ungdommene jeg jobber med. Har en sÅ givende jobb, men jeg er jo bare helt bomull i hodet og helt utslitt og har null Å gi.

Skrevet

SÅ bra du klarer deg sÅ godt psykisk selv om du sliter fysisk! Jeg skal utredes for ME, jeg tror IKKE jeg har det, men legen mistenker en mild for for det - og insisterte pÅ utredning....

Har slitt med ekstremt hodepine siden 2007, kronisk - hver eneste dag og natt. Har bare lyst til Å sove, og lyst til Å grine siden jeg er sÅ totalt utslitt hele tiden.

Er du uføretrygdet da? Eller jobber du? Jeg har jobbet 40%, men fikk jeg nettopp en skikkelig knekk, sÅ legen sa jeg mÅtte/burde sykemelde meg 100%. Skjønner ikke hvordan mennesker klaaaaarer jobbe 100%..... Det er min drøm, elsker Å jobbe, være sammen med kollegaer og de hærlige ungdommene jeg jobber med. Har en sÅ givende jobb, men jeg er jo bare helt bomull i hodet og helt utslitt og har null Å gi.

Jeg har mine dager. Det er ikke alltid jeg er like positiv. Men føller meg veldig heldig at jeg i midten av me har klart Å møte min kjære og fÅtt en vakker datter. Jeg er ikke sÅ dÅrlig at jeg er sengeliggende. Mottar AAP fra NAV, har studert deltid frem til jul som var, da tok jeg pause.

MÅ jo si at det Å ha ME suger. Fikk det tidlig, sÅ har ikke fÅtt opparbeidet meg sÅ mye lønn, fÅr derfor lav aap og vi har ikke sÅ god rÅd. Men vi har sÅ vi klarer oss:) Og jeg skulle gjerne hatt mer energi til Å lke med lillegull. Mn jeg er oppegÅende, og kan strikke og kose meg. Jeg kan kose meg hjemme, kjeder meg ikke. Jeg jobber ikke nÅ, men skulle veldig gjerne hatt muligheten til Å jobbe. Selv om jeg ikke kjeder meg hjemme, skulle jeg gjerne ha vært ute blant folk og tjent penger.

SÅ forferdelig det mÅ være Å ha hodepine hver dag. Det er det verste jeg vet - Å ha hodepine. Har du lest litt om ME og sett om dine symptomer passer til ME? Det kan være greit for deg Å starte med antideppressiva. Det kan hjelpe deg med depresjonen/opprÅdheten. Det er klart man blir nedfor og deprimert nÅr man har kroniske smerter/sykdomer/osv.

Det hjalp for meg.

Hvordan noen klarer Å jobbe 100% er uforstÅelig for meg ogsÅ. Min mor jobber 80%, men hun sliter veldig.

Hvor skal du utredes for ME hen??

Jeg var hos lege Paul Kavli, men dt er privat og koster penger.

Masse lykke til.

Skrevet
Så bra :) Er alltid viktig å huske på de små tingene :) Ha en fin dag :)

Ja ikke sant :) Og disse fantastiske små gir oss så mange herlige øyeblikk :)

Ha en fin dag du og:)

Skrevet
Jeg sitter her sliten i sofaen. Har ME, så dette er ikke noe nytt. Men jeg er lykkelig. Har en fantastisk samoer som jeg skal gifte meg med neste høst. En utrolig nydelig jente, helt fantastisk (selv når det er litt trass) Satt og tenkte på henne nå nettopp, hvor søt og nydelig hun var da hun gikk till barnehagen med pappaen sin. Hun er litt over 2 år og synger på kaptein sabeltann sangen. Lykke Igår hadde jeg en dårlig da. (nr 5 på rad) Da kom samboer hjem med lunsj til meg. Er han ikke snill ;) Så nå skal jeg fortsette på mariusgenseren jeg strikker til han og tenke på hvor heldig jeg er som har to fantastiske personer i mitt liv :)

Synes dette er flott og høre :) Har selv ME og har hatt det i 11 år nå, siden jeg var 18 år. Og selv med MYE motgang i helsevesenet og ett helvete med nav, så tenker jeg som deg :) Familien og nære venner rundt meg betyr alt. Spesielt dem som forstår at jeg ofte må takke nei til sosiale ting, men alikevel spør igjen neste gang. Det er jeg evig taknemlig for :) Til tross for mye smerte, liggedager og ikke minst tapet av arbeidslivet og økonomi, tenker jeg at jeg er heldig med alt jeg har alikevel !

Skrevet

Kjekt å lese et koselig og positivt innlegg :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...