Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Fikk ei jente for 5mbd siden. Har kun hatt sex en gang etterpå med kondom. Har hatt menstruasjonenbtibgabher etter fødsel- men ongen ganger etter sex (det er ca tre uker siden sex). Har enda ikke fått mensen! Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg er gravid igjen?? Det er vel ganske vanlig å ha uregelmessig mens etter fødsel?? Huff! Orker ikke en ny runde nå så kjapt! Skulle etter vanlig beregning hatt mensen for en og en halv uke siden., må vel utpå kjøpe test imorgen:(
anonymemammaen Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Hmm.. Tror ikke du trenger å bekymre deg, men kjøp en test for å berolige deg selv litt:) er forresten normalt å være livredd en ny grav. kjapt etter fødsel, var overbevist etter begge mine graviditeter at jeg måtte belage meg på ny runde selv om jeg i utgangspunktet visste at det var "umulig".
anonymemammaen Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Å bli smelt pÅ tjukka nÅr man bruker kondom er meeget sjeldent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå