Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Dere som har analsex, kommer mannen i deg da, og i tilfelle hva gjør du etterpå?? Alt man lurer på.. Har litt lyst, men det er dette med bæsj på penis, og om han greier å trekke seg ut i tide.. Lurer også på om dere er blitt mere plaget av hemoroider etter analsex...? Forholder meg anonym jeg, er så flaut...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Vi hadde gjevnlig Analsex for et år siden, men så skjedde det en gang at mannen min glemte seg av og gikk rett på sak. Det gjorde HELVETTES vondt, jeg lå å gråt for det var sykt vondt. Vi har ikke hatt analsex siden da pga jeg fikk en skikkelig skrekk for det. Hemoroider hadde jeg ikke, og det kom aldri bæsj på tissen sånn som jeg fikk med meg i allefall. Gubben brukte og komme i meg, brukte å gå på do etterpå Så lenge man er nøye med og vaske seg etter analsex og IKKE putte penis i vagina etter man har vært i rumpen er det ikke farlig
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Huff det hørtes veldig lite godt ut, skjønner du ikke vil mere etter det.. Tror nok gubben og jeg må ha en god prat om dette først ja, da jeg IKKE vil at det skal gå for han i rumpa mi... Jeg har jo gjort det med han et par ganger før, men var ikke helt forberedt synes jeg. Selv om jeg jo ville det. Takk fo svar
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Lyst og lek har en kvedøvende krem som heter anal ease smøret ett tynt lag på en liten stund før penetrering så gjør det ikke vondt
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Vi gjør det innimellom. Han kommer aldri der bak på meg, da spruter han heller utenfor. Ellers syns jeg det renner for alltid. Men i så fall så er det jo det samme som vanlig sex, man tørker etterpå. Jeg har ikke fått noen problemer av det, og liker det bare bedre og bedre:) Anbefales !
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Etterpå må jeg på do gitt. Det er noe fantastisk ekkelt med å prompe sæd egentlig. Har aldri fått bommelomm på penis da... Eller hemoroider.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 her spruter han inni meg og jeg går på do! de første gangene vi prøvde gjorde vi "doggy style" og syns ikke det var så kult med sperm som rant ned fra rygg og rompe, som samboer måtte tørke av! ikke plaget med hemoroider, var det etter fødsel men nå 2 år etter ingenting og masse analsex her i gården ta en titt på denne siden, står mye kjekt om analsex her http://www.klikk.no/...ticle706746.ece
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 mannen min spruter imeg synst analsex er deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå