Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg vil overhode ikke gifte meg i kjerka hvis jeg skal gifte meg. Har begynt å tenke litt bryllup i det siste, siden jeg føler det er på tide. (har alltid sagt jeg aldri skal gifte meg da, men har endret litt mening.) Jeg vil jo gjerne ha noe mer enn bare "å gifte seg hos sorenskriveren" liksom. Vil gjerne få til en personlig sermoni som folk kan overvære. Men er det noe alternativ til humanetisk forbund sitt opplegg? Noen som veit? Som evt kan gi meg tips, råd og informasjon..??????
sayonora Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Vi skal gifte oss på Tinghuset, og fikk beskjed om at hvis vi hadde noen spesielle ønsker kunne vi legge frem disse. Jeg regner med at man får ha gjester til stede der, jeg har i hvertfall ofte sett at det kommer par ut med familie. Mulig det er restriksjoner på hvor mange man kan ha under selve vielsen, det vet jeg ikke sikkert, for det er ikke noe tema for oss, siden vi ikke ønsker mange til stede der Men man kan jo gjøre mye ut av festen etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå