Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Mannen og jeg sitter i sofaen,blir enige om at nå er det kvelden og vi vil legge oss... det tar mannen toppen fem min før han er i seng med bladet sitt og jeg,jeg kommer en halv time etter.. Er alltid noe som må gjøres klart før neste dag.. Hvorfor alltid meg! Hmf...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Er sånn også her. Er skjeeeeeeelden jeg legger meg først. Som regel er jeg den som er først opp av senga, men den siste som går til sengs.
Gjest MMJ Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Hva med å be han gjøre "det og det" før han legger seg? Jeg må alltid be min låse dørene, sjekke om garasjen er lukket.... hvis ikke gjør han det ikke
Himmel og hav Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Jepp. Selv om jeg reiser meg 10 minutter før han, så er det alltid han som kommer først til badet. Antagelig fordi han setter glasset sitt oppvaskmaskinen, slenger boxer'n i skittentøyet, og det var det. Jeg er en runde og sjekker at hamsteren har det den trenger, slukker lys, sjekker dører, finner fram noe som må huskes, skriver handleliste, henger opp ei vask, skrur av vaskemaskinen, snakker med tenåringene og vanner en blomst eller to. Dumt av meg egentlig, for om jeg er trøtt som ei strømpe i sofaen, så er jeg mye våknere etter å ha susa huset rundt.
I scream for icecream! Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Jepp, samme her, og det har vært et tema flere ganger. Sjekker alltid komfyren på kjøkkenet og da ser jeg gjerne at ketchupen fremdeles står ute, brødet som ble kjøpt i butikken må pakkes inn, medisiner må legges høyt opp, skarpe kniver må gjemmes. Bordet skal gjerne ryddes av, døra skal sjekkes og så er det alltids noen leker som kan ryddes også. Gubben ligger under dyna si og har ikke ensa det en tanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå