Gå til innhold

Noen som har opplevd orgasme i søvne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller å våkne av at du har orgasme? Jeg lurer på hvordan dette kan skje, jeg opplever det innimellom. Ligger å sover får så å våkne opp når det går for meg! Helt utrolig digg forresten. Ikke kan jeg huske å ha drømt noe opphissende, ikke berører jeg meg selv heller..i dag skjedde det igjen å da lå jeg med begge armene bak hodet.. Beviser at det er mye inne i hodet det foregår, hvorfor kan det ikke være så enkelt med en partner også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever det ganske ofte. I perioder nesten hver natt. Er helt fasinert over det, for som du selv sier så er det rent psykisk der ingen fysisk berørelse er med i bildet. Utolig den der hjernen vår :)

Får generelt lett orgasme, men merker jo selv at hvis jeg har hodet på riktig plass, og strammer musklene på en spesiell måte så får jeg orgasme på 1-2-3.

Skrevet

Opplevd det en gang. Var en merkelig følelse :P

Våkna av skikkelig orgasme, men mannen lå ved siden av meg å snorka :P Jeg skjønte ingenting når det var over :P Lå våken i 2 minutter så sovna jeg igjen. Haha :P

Gjest Dotto
Skrevet

En gang, noen uker etter fødsel.. Våknet midt på natten av en deilig følelse, lå å lurte på hva f*** dette var, for jeg hadde aldri kjent denne følelsen før.. Den gikk over etter en stund, jeg googlet dette dagen etterpå, og fant ut at det mest sannsynlig var en vaginal orgasme jeg hadde fått.. Skulle gjort mye for å kjenne denne der igjen!

Skrevet

Ja noen ganger, og jeg sliter veldig med å få det til sånn ellers!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Opplever det faktisk ganske ofte:)

Skrevet

Jupp, 2 ganger. Herlig opplevelse!

Skrevet

Stadig vekk- spesielt rundt eggløsning og i graviditeten. :)

Noen ganger skjer det i forbindelse med seksuelle drømmer, andre ganger ikke.

Det beviser jo bare hvordan hjernen overstyrer det rent fysiske, og at tankene våre er i stand til mye rart. :)

Skrevet

Min første skjedde, ikke i drømme, vel og merke men bare av å tenke på en fantasi! Tok lang tid før jeg opplevde det igjen

Skrevet

Jeg har også opplevd det, sinnsykt deilig!! Skjer ikke så ofte hos meg da, har vel opplevd det to-tre ganger bare, og bare i forbindelse med en seksuell drøm.

Skrevet

Har skjedd noen ganger her også, ene gangen var faktisk to dager etter at jeg hadde hatt keisersnitt så jeg ble nesten litt engstelig (kan det være sunt med slike kramper i en livmor som nettopp er sydd sammen?).

Veldig deilig :)

Skrevet

Jøss dette hørtes ganske deilig ut :D aldri opplevd det i søvne gitt.

Jeg drømmer mye rart men ville mye heller opplevd dette , hehe:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...