Hippiopp Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg er litt for lav for vanlige bæresjal, føler jeg bare blir en innpakket mummi i de fleste jeg har prøvd. Så fant jeg caboo bæresjal og den så jammen perfekt ut for den første spedbarnstiden. Jeg har planer om å bruke min elskede manduca når barnet blir litt større, så trenger noe til den første tiden. Noen som har prøvd Caboo? Eller som har noen andre tips? Gleder meg som et barn til å tasse rundt med baby rundt kroppen=)
Grooo Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Det finnes nok noen elastiske sjal som er kortere enn andre, jeg vet at feks Mam Eco kom i to lengder tidligere. Ellers vil jeg slå ett slag for ringslynge til nyfødte også, jeg brukte slynge veldig mye de første månedene til vår minste. En deilig ringslynge i silke var helt supert den første tiden
Hippiopp Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2012 Ja, det er sant. Deilig å kunne bare "hive" den på seg=) Denne cabooen skal visst være en hybrid av elastisk sjal og ringslynge...hmmm, tror jeg bare tar en tur innom Bæreglede for å prøve den ut når baby kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå