RockMyWorld Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Har bare tatt 2 stk, men har vært kvalm i hele dag, og kastet opp 3 ganger. Kan det være bivirkning av pillene?? Har aldri blitt kvalm av p piller før, men så er det også en stund siden jeg gikk på det.
Gjest thricane Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Før jeg fikk første barnet gikk jeg på p piller uten noe problem. Etter første barnet ble jeg småkvalm av de. Etter andre barnet ble jeg skikkelig uggen og kvalm. Fant ut at jeg må ta pillen sammen med kveldsmaten. Det hjelper en del. Fremdeles brekker jeg meg av ingenting om morgenen.
Gjest thricane Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Før jeg fikk første barnet gikk jeg på p piller uten noe problem. Etter første barnet ble jeg småkvalm av de. Etter andre barnet ble jeg skikkelig uggen og kvalm. Fant ut at jeg må ta pillen sammen med kveldsmaten. Det hjelper en del. Fremdeles brekker jeg meg av ingenting om morgenen. Blir litt bedre etter de 3-4 første mnd.
RockMyWorld Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2012 Før jeg fikk første barnet gikk jeg på p piller uten noe problem. Etter første barnet ble jeg småkvalm av de. Etter andre barnet ble jeg skikkelig uggen og kvalm. Fant ut at jeg må ta pillen sammen med kveldsmaten. Det hjelper en del. Fremdeles brekker jeg meg av ingenting om morgenen. Ok, takk! Tenkte på dette selv. Får ta de på kvelden fra nå av. Tenkte kanskje det ville gi seg utover dagen, men er like kvalm nå som jeg var i morgest.... Ugh...
RockMyWorld Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2012 Før jeg fikk første barnet gikk jeg på p piller uten noe problem. Etter første barnet ble jeg småkvalm av de. Etter andre barnet ble jeg skikkelig uggen og kvalm. Fant ut at jeg må ta pillen sammen med kveldsmaten. Det hjelper en del. Fremdeles brekker jeg meg av ingenting om morgenen. Blir litt bedre etter de 3-4 første mnd. 3-4 måneder....hjelpes. Da må jeg skifte merke tror jeg...
LanzaroteJenta Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Jeg mistet bare sexlysten av dem.... Så det var jo et veldig bra prevensjonsmiddel. Har ikke begynt på de igjen etter fødsel. Nå er det bare tut og kjør, og det som skjer det skjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå