Gå til innhold

Samboer vil ikke ha flere barn, eller gifte seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi ble sammen snakket vi begge om at vi ville gifte oss, og ha to barn sammen. Vi ønsket å få to på rappen.

Nå har vi vært sammen i 4år, og vårt første felles barn er på vei. Jeg har et fra tidligere. Flere ganger har han nå sagt at dette blir hans første og siste barn. At det er mest praktisk med to barn osv. Jeg vet at 2mann ikke er født enda, og at mitt syn kan endre seg, men han er helt låst på at det "kun" blir dette barnet.

Jeg var veldig klar på at jeg ville ha to til fra begynnelsen, elsker barn og har mange søsken selv. Vi har god økonomi, stort hus, tid og penger til å følge dem opp. Også har jeg så klart et ønske om å ikke ha "et barn her og et barn der".

Giftemål har vi også vært enige om at vi ønsket, og det var han som snakket om at han gledet seg til den dagen han kunne se meg i hvit kjole osv. Men nå har han kommet frem til at det er ikke utgjør noen forskjell. At det koster mye, og er styrete.

Jeg har vondt for å svelge det, at jeg ikke får flere barn eller får gifte meg.

Jeg vet 110% at han elsker meg, så det er ikke sånn at jeg mistenker at han angrer seg eller noe. Derfor skjønner jeg heller ikke hvorfor han ikke kan tenke litt på mine ønsker? Han er 35år, jeg er 27.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da vi flyttet sammen, så var vi venner.

og vi skulle i vertfall ikke være kjærester.

så ble vi kjærester, men barn skulle vi vente med.

etter 2 år, så ble vi gravide.

etter haste ks, så sa han at dette blir siste barn..men etter 3 år så sitter jeg her med ei lita tulle på 6 mnd.

han vil ikke gifte seg, sier det er der samme som samboerskap, bare en har hatt en dyr fest og signert på en bindende kontrakt.

er en glad i noen, så trenger en ikke å gifte seg..

jeg jobber enda med den saken da :)

men.. tiden får vise

Skrevet
Også har jeg så klart et ønske om å ikke ha "et barn her og et barn der".

Det burde du kanskje tenkt på før.

Skrevet
Også har jeg så klart et ønske om å ikke ha "et barn her og et barn der".
Det burde du kanskje tenkt på før.

Hun HAR jo tenkt på det før og derfor blitt enig med samboer om at de skal ha to barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...