Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 sommar-forkjøla i 2 uker og jeg er dritalei!Er så tungt å gå på jobb slik, men men:P Har gått på ibux og nesespray lenge nok! Hvorfor får jeg forresten så j****** vondt i hue når jeg bøyer meg?Akkurat som BLY som faller fremover...aaau:(
silje1989 Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 (endret) sommar-forkjøla i 2 uker og jeg er dritalei!Er så tungt å gå på jobb slik, men men:P Har gått på ibux og nesespray lenge nok! Hvorfor får jeg forresten så j****** vondt i hue når jeg bøyer meg?Akkurat som BLY som faller fremover...aaau:( bihulebetennelse `? Endret 3. juli 2012 av Silje1989
detverkeribakhodet Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 høres mer ut som bihulebetennelse enn forkjølelse... ta deg en tur til legen og få deg en antibiotika/penicilin kur så blir du nok bra fort! god bedring!
Har en farlig sexy mann Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Sikker på at du er forkjøla og ikke allergisk? Prøvd å ta antihistaminer? Bare ett forslag
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 hum...bihulebetennelse?symptomer? Jeg har tett rennende nese, hodepine(mistenker nesesprayen for å ha skyld i det....), men ellers fin form:P
detverkeribakhodet Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 det at du får vondt når du bøyer deg tyder på bihulebetennelse-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå