Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg og samboeren min har 3 barn sammen. Det siste året har jeg mistet mer og mer følelser for han. Egentlig har jeg kjent på dette lenge, flere år, men har tenkt at sånn er det vel når man har vært sammen en stund, at den forelskelsesfølelsen ikke er der like sterkt som i begynnelsen. Jeg kjenner at jeg irriterer meg veldig over alt han sier og gjør, vi har TOTALT ulik humor, er veldig sjelden vi ler sammen. Skal vi på noe sosialt (bursdag, bryllup, eller bare ha besøk eller dra på besøk) så er jeg hele tiden "redd" for hva han skal si..synest han sier så utrolig mye dumt hele tiden. Jeg har nå mest lyst til å flytte ifra han.. Men vi har jo 3 barn sammen. Og han er en utrolig flink pappa; engasjert og god, og hjelper til med alt i hjemmet, tenker alltid på andre framfor seg selv.. Føler jeg bør bli, men vet ikke... Er så vanskelig :/
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 hva med å gå et sted å prate om dette. kansje dere kan hjelpe hverandre gjennom dette.?
boblulf Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Det å vere gift med nokon er hardt arbeid. Du har valgt denne mannen og fått tre barn med han. Eg er sikker på at han har mange gode kvaliteter. Dei tinga ein fokuserer på blir større, så fokuser på dei positive sidene. Graset er ikkje grønare på andre sida av gjerdet. Kanskje bør du nevne det for han, slik at du kan få hjelp til å finne tilbake til dei gode følelsane
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Ja, han vet om hva jeg føler..vi har snakket mye om det, vært enige om å prøve, men nå har det gått ett år og fortsatt er ikke følelsene på plass igjen..men vi må vel kanskje jobbe mer for det.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå