Gå til innhold

Nelliesprelli, Bittelura eller andre som vil skravle? :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere jenter?

 

Her begynner redebyggingslampene å blinke, så i dag kjøpte jeg gulv (til babyrommet) som forhåpentligvis mannen får ordnet i løpet av kort tid ;) TiFrl helgen skal jeg handle kommode og når den er i orden så kan jeg begynne å se igjennom tøy osv :) Gleder meg! :)

Når barnerommet er klart så kan jeg endelig sette sammen sprinkelsengen, finne frem og ordne alle babytinga! Glise ;)

 

Hvordan er formen?

jeg sliter med kynnere, men ellers er alt greit :)

 

Fått levert søknad om permisjon, så nå er ting iallefall litt på plass :)

 

Håper dere som leser dette har det bra, hiv dere gjerne med på litt skravling! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Min1.baby

Hei hei.:)

Hvor langt er du på vei? Jeg er bare 6+3. Hadde en SA i april. Ble 12+3. Men nå er vi igang igjen. ;) Tar en dag om gangen.

Må være gøy å fikse ting og tang til babyrom da.:) Håper jeg kommer så langt jeg åsså.:)

Formen min er kjedelig bra. Ingen symptomer i det hele tatt. Sånn var det med forrige svangerskap åsså.. Så hvis det går bra denne gangen,så blir det da mitt første lille nurk.:)

 

Er dette ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nesten alt i boks:)

 

Sliter med bekken, samt fått sv.dia så greit og være tidlig ute tilfelle helsen skal bli verre. Merker alt nå att ting tar lengre tid hehe. Men rede bygging! det kan jeg skrive under på=) ikke bare barne rommet men hele huset heheh. åy jeg skal ikke skrive og levere søknad før august jeg. med jordmor da, hun mente att jeg hadde god tid til og ta det da. håper det stemmer hehe!! Hvordan er det med aktivitet til den lille??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min1baby : Du er nå i oktober terminklubb, så det vil si vi er litt over 6 måneder på vei=) litt forskjellig,med tanke på termin:)

 

Leit og høre du hadde en SA, håper det går bra denne gangen:)) Men vær glad du er i form:) jeg var syk første 4 månedene, med ekstrem kvalme, oppkast osv.. så du må være glad hehe!

 

Jeg venter min nr 1, som deg:) Prøvde dere lenge?

 

Du er jo litt på feil sted, men velkommen alikevel:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du mistet Min1baby! har selv mistet i både ma og sa, så vet hvor tøft det kan være! Krysser fingrene for at denne spiren sitter! :)

Jeg venter en etterlengtet nr 2. vi gleder oss veldig :) Har sååå lyst til å få ting i orden! ;)

 

Får sannsynligvis jente nr 2 vi da, så jeg har kjøpt veldig lite foreløbig og satser på gjenbruk av alt jeg har spart etter storesøster :) Gulvet er nesten ferdig allerede, så da er det bare en panelvegg og lister igjen før babyrommet er ferdig! Skal kjøpe kommode til helgen, så nå faller ting litt på plass! :)

 

Lillemini, håper du får god nok tid til å søke da ;) Er vel ikke sååå hast, men der jeg jobber må søknaden være levert ca 3 mnd før permisjonstart, så kunne likegodt ta den nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:))

 

Så ikke at det var adressert til meg en gang..;) Gravidhjerne deluxe her;))

Det er mye som skal gjøres her hjemme.., men lite som blir gjort;))

Ryggen krangler og en del kynnere og masse rot på rommet som skal bli barnerom...;) Sambo'n sliter med armen etter at vi hentet vogge, seng og masse diverse fra lageret jeg har..;) Så han er det ikke mye hjelp i...:((

 

I dag reiser vi på ferie til svigers på sommersted på Sørlandet:))

 

Er 26 uker i morgen, tiden flyyyyyyr!!!

 

Skriver på tlf så ser ikke de tidligere innlegg..

??:Har hatt MA og SA'er her å.. Spira satt etter at jeg begynte med akupunktur for å støtte svangerskapet;)

Lykke til:) Krysser fingre for at spira sitter:))

 

Lille blomst:

Det blir nok flott:)) Må være deilig med alt som er gjort:))

 

Har arvet klær og utstyr etter nevøene mine for noen år siden ( over 10 år siden;) Er en brøkdel av det jeg kan bruke på frøkna..

Har legetime om 14 dager, etter det kan jeg sende inn papirer;)

 

Ha en fortsatt flott dag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med svar bittelura! :)

Kos deg masse på ferie! du får oppdatere hvordan det går med rygg og smerter etterhvert som dere får slappet av! :)

 

Gulvet er ferdig og kommoden er kjøpt, så nå hjelper ting seg her :) Må skru sammen kommoden først da, og fikse rommet litt mer før jeg fyller opp helt! :) Gleder meg masse til å vaske babytøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Jau,hva skal man si. Bekkenløsning for fullt ellers er det hopp og sprett:) Venter på sommeren. Har ikke handlet noe enda. Relativt bedaglig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ta ting med ro da Nellie! :)

har ikke du også stort sett det meste i hus etter førstemann? :)

 

Jeg måtte le litt her om dagen, var sååå øm i brystene og da jeg kjente på de kom de litt blank væske fra de! Forrige gang hadde jeg ikke spor av sånt før etter at snuppa var kommet til, fikk litt håp om at ammestart iallefall går lettere denne gangen! ;)

 

i dag skal jeg prøve å få sammen kommoden, så får storesøster ny og så blir hennes gamle klare for babyen :) Storesøs har allerede gitt bort alle babyteppene (sånne myke kosetepper) og fillene sine til lillesøs, hun syns nok de var mer for babyer enn for henne :) Søta :) Hadde vasket de før helgen, men fikk brettet sammen i går, så nå ligger foreløbig alt klart oppi vogna frem til kommodene er klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Min1.baby
Min1baby : Du er nå i oktober terminklubb, så det vil si vi er litt over 6 måneder på vei=) litt forskjellig,med tanke på termin:) Leit og høre du hadde en SA, håper det går bra denne gangen:)) Men vær glad du er i form:) jeg var syk første 4 månedene, med ekstrem kvalme, oppkast osv.. så du må være glad hehe! Jeg venter min nr 1, som deg:) Prøvde dere lenge? Du er jo litt på feil sted, men velkommen alikevel:D

 

Oj sann..det er jeg ja..:P sorry..såg det ikke før nå..:P Jeg hadde jo gått på p-pillen i nesten 11år,og når jeg slutta,så tok det ca 2måneder før jeg ble gravid.;) og etter SA,så tok det ca 1,5måned før jeg ble gravid igjen.;) så håper dette går bra.:)

og gratulerer til deg åsså lillemini. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...