Gå til innhold

Hvorfor kan ikke menn stå å tisse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De spruter ned gulvet rundt, dorullene, veggen og alt annet som er i 1-2 meters omkrets rundt do. Hvorfor kan ikke de sitte som oss damer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sitteregel her i huset. Dette har min mann lært hjemme. Hvorfor grise når man kan sitte?

Skrevet
De spruter ned gulvet rundt, dorullene, veggen og alt annet som er i 1-2 meters omkrets rundt do. Hvorfor kan ikke de sitte som oss damer??

Fordi de ikke er ekte mannfolk, hvis de ikke kan grise når de pisser.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

de markerer terretorium...

Skrevet

I alle dager? Aldri blitt for sånn gris jeg, selv om min tidligere samboer sto og tisset

Skrevet

min tisser da aldri utafor.

for noen grisemenn dere har :P

Skrevet

Hehe ukjent problem, og jeg har da vært borti mer enn en mann i mitt liv :P

Skrevet

Sitteregel her og.. De som mener det ikke spruter må se dårlig eller ignorere hele greia. Hvis dere ser nøye etter vil dere se bittesmå dråper som er stivnet på gulvet nedenfor do, eller gule små pissflekker på hvit flisvegg, på nærliggende søppelbøtte o.l. Strålen kommer ikke i en sammenhengende stråle, men det spruter små dråper i alle retninger rundt strålen. Prøv å sprut ut farget vann fra sportsflaske i samme høyde som mennene tisser.. Same shit! EKKELT!

Gjest Heartbroken
Skrevet
Sitteregel her og.. De som mener det ikke spruter må se dårlig eller ignorere hele greia. Hvis dere ser nøye etter vil dere se bittesmå dråper som er stivnet på gulvet nedenfor do, eller gule små pissflekker på hvit flisvegg, på nærliggende søppelbøtte o.l. Strålen kommer ikke i en sammenhengende stråle, men det spruter små dråper i alle retninger rundt strålen. Prøv å sprut ut farget vann fra sportsflaske i samme høyde som mennene tisser.. Same shit! EKKELT!

Så godt at du har fasiten på ALLE menn!

Vi har hvitt skap helt inntil do og hvite fliser på gulvet - og det er aldri gule flekker - hverken små eller store - rundt toalettet her hos oss, samme hvor godt jeg ser etter - så da er sikkert mine menn og gjester svært treffsikre ;)

Og jeg har nettopp vært hos optiker og fått nye linser i tillegg til at jeg har en mann med vaskedilla, så her er det nok ikke snakk om hverken dårlig syn eller ignorering ;)

Skrevet

Min samboer sitter og tisser, så jeg ser ikke problemet. Veldig greit for da slipper vi den evige ta opp og ned dolokket diskusjonen...

Skrevet

Min mann både står og tisser akkurat sånn som han vil. Er det noe en mann er nødt til og få bestemme er om han vil sitte eller stå. Makan til kontrollfriker enkelte er! :o Synes faktisk litt synn i mennene deres hvis dere kontrolerer dem noe så voldsomt, ikke rart at folk går ifra værandre her til lands...

Tenk hvis mannen din syntes det var kjempe viktig at du satt over do mens du stappa inn tampongen, isteden for å stå? Tror pipa hadde fått en annen lyd da altså. Og ja jeg står når jeg putter inn en tampong og gubben griser ikke når han står å pisser. Jeg griser forøvrig ikke heller.

Skrevet

Hos meg får alle gutter over 5 år lov til å tisse akkurat som de vil :)

Skrevet

Kødder dere? Regler for hvordan mannen skal tisse???

Skrevet
Så godt at du har fasiten på ALLE menn! Vi har hvitt skap helt inntil do og hvite fliser på gulvet - og det er aldri gule flekker - hverken små eller store - rundt toalettet her hos oss, samme hvor godt jeg ser etter - så da er sikkert mine menn og gjester svært treffsikre ;) Og jeg har nettopp vært hos optiker og fått nye linser i tillegg til at jeg har en mann med vaskedilla, så her er det nok ikke snakk om hverken dårlig syn eller ignorering ;)

Da må de ha seigt tiss som kommer samlet disse mennene dine, eller som du selv sier, du har en mann med vaskedilla. Det har IKKE jeg, så her må han sitte, problem solved. Sånn er det hos min mor, og hos min bror også. Kan ikke se hvor jeg har generalisert i teksten min heller, men hvis du fikk ALLE menn ut av det så skjønner du ubevisst at ingen pissestråler er tighte og i en uten smådråper :)

Skrevet
Så godt at du har fasiten på ALLE menn! Vi har hvitt skap helt inntil do og hvite fliser på gulvet - og det er aldri gule flekker - hverken små eller store - rundt toalettet her hos oss, samme hvor godt jeg ser etter - så da er sikkert mine menn og gjester svært treffsikre ;) Og jeg har nettopp vært hos optiker og fått nye linser i tillegg til at jeg har en mann med vaskedilla, så her er det nok ikke snakk om hverken dårlig syn eller ignorering ;)

åååh, jeg er så lei dine kverulerende og ekle innlegg.

Skrevet
Min mann både står og tisser akkurat sånn som han vil. Er det noe en mann er nødt til og få bestemme er om han vil sitte eller stå. Makan til kontrollfriker enkelte er! :o Synes faktisk litt synn i mennene deres hvis dere kontrolerer dem noe så voldsomt, ikke rart at folk går ifra værandre her til lands... Tenk hvis mannen din syntes det var kjempe viktig at du satt over do mens du stappa inn tampongen, isteden for å stå? Tror pipa hadde fått en annen lyd da altså. Og ja jeg står når jeg putter inn en tampong og gubben griser ikke når han står å pisser. Jeg griser forøvrig ikke heller.

Jamen så flott for deg at du liker å vaske andres piss og sitte på et seigt dass da, og trø i seigt tiss på gulvet! Det er ikke rart det er krig når folk ikke kan la andre få mene noe annet! Det er bare for dem å bøye knærne og sette seg så er problemet løst, du vet at de tisser sittende når de driter? Skjønner virkelig ikke hvorfor de absolutt skal stå og svine til rundt wc'n når de kan sitte. Hva har innsett av tampong i tørt underliv med å urinere å gjøre? Gratulerer med dagens mest flåsete innlegg, "synd på mennene deres", "kontrolerer dem noe så voldsomt", har du hørt på makan.. Dette må være troll. Synd på mennene fordi de må sitte og hvile mens de tisser, hahaha! :D Fantastisk. Mannen min gjør akkurat hva han vil når han vil han (untatt å være utro såklart), men han får ikke grise til dassen som bare jeg tar initiativet til å vaske! Verdens enkleste og diplomatiske løsningsorientering.

Gjest Heartbroken
Skrevet

åååh, jeg er så lei dine kverulerende og ekle innlegg.

Så hyggelig da! Jeg er ikke lei av deg i det heletatt:)

Gjest Heartbroken
Skrevet
!
)

Da må de ha seigt tiss som kommer samlet disse mennene dine, eller som du selv sier, du har en mann med vaskedilla. Det har IKKE jeg, så her må han sitte, problem solved. Sånn er det hos min mor, og hos min bror også. Kan ikke se hvor jeg har generalisert i teksten min heller, men hvis du fikk ALLE menn ut av det så skjønner du ubevisst at ingen pissestråler er tighte og i en uten smådråper :)

Du sier at de som påstår at de ikke skvetter, enten ikke bryr seg eller ikke ser godt nok etter. Det tolker jeg som at du mener at alle menn søler når de står.

Jeg sier bare at det ikke stemmer her hos oss. Det må vel være greit for deg?

Skrevet
!
)
Du sier at de som påstår at de ikke skvetter, enten ikke bryr seg eller ikke ser godt nok etter. Det tolker jeg som at du mener at alle menn søler når de står. Jeg sier bare at det ikke stemmer her hos oss. Det må vel være greit for deg?

Ja, helt i orden det altså. Det stemmer at dere ikke har tissedråper etter du har sett med forstørrelsesglasset ditt fordi mannen din har vaskedilla.. Du rekker dermed aldri å se det før han vasker det. Men han har garantert likedan urinstråle som alle andre menn med normal penis, og det spruter, tro du meg! Ingen væske med vannkonsistens renner i en hel stråle fra over 1 meters høyde under trykk, det bruser jo! Herlig romantisk visual du tydeligvis har av mannens pissestråle btw, måtte nesten fnise litt :)

Gjest Heartbroken
Skrevet
!
)
Du sier at de som påstår at de ikke skvetter, enten ikke bryr seg eller ikke ser godt nok etter. Det tolker jeg som at du mener at alle menn søler når de står. Jeg sier bare at det ikke stemmer her hos oss. Det må vel være greit for deg?

Ja, helt i orden det altså. Det stemmer at dere ikke har tissedråper etter du har sett med forstørrelsesglasset ditt fordi mannen din har vaskedilla.. Du rekker dermed aldri å se det før han vasker det. Men han har garantert likedan urinstråle som alle andre menn med normal penis, og det spruter, tro du meg! Ingen væske med vannkonsistens renner i en hel stråle fra over 1 meters høyde under trykk, det bruser jo! Herlig romantisk visual du tydeligvis har av mannens pissestråle btw, måtte nesten fnise litt :)

Så hyggelig at du fikk le litt :) men det blir ikke helt riktig det du sier uansett, for selv om jeg har en mann med vaskedilla, så er han også borte i over to uker om gangen, og da har jeg enda en (ung) mann og hans venner i hus - og fremdeles er det ingen gule flekker på badet mitt :o tro det eller ei :)

Hehe, dette er den mest meningsløse diskusjonen jeg har deltatt i her inne, men mitt poeng er altså at det blir litt hysteri å nekte voksne folk å selv velge hva og hvordan de 'oppfører' seg på badet :)det kunne aldri falt meg inn å legge meg opp i om mann og sønn står eller sitter på do! Litt privatliv og selvstyre bør de få ha :)

Skrevet

Best for mannen å sitte å tisse, så slipper de prostataproblemer.

Skrevet
!
)
Så hyggelig at du fikk le litt :) men det blir ikke helt riktig det du sier uansett, for selv om jeg har en mann med vaskedilla, så er han også borte i over to uker om gangen, og da har jeg enda en (ung) mann og hans venner i hus - og fremdeles er det ingen gule flekker på badet mitt :o tro det eller ei :) Hehe, dette er den mest meningsløse diskusjonen jeg har deltatt i her inne, men mitt poeng er altså at det blir litt hysteri å nekte voksne folk å selv velge hva og hvordan de 'oppfører' seg på badet :)det kunne aldri falt meg inn å legge meg opp i om mann og sønn står eller sitter på do! Litt privatliv og selvstyre bør de få ha :)

Nei, det er ikke hysteri at jeg vil at dassen min skal være ren, men sunn hygiene, og mannen her må respektere at jeg vil ha rent bad når jeg ukentlig står og skurer det. Synes det er verre å ikke respektere at folk vasker med å grise til unødvendig når man bare kan sette seg ned og så er problemet løst. Har aldri per dags dato sett et stå-og-tisse-dass som ikke har ørsmå tissedråper (og store), så da er vel dine kjente halvguder som aldri i sitt liv har fått ei dråpe på doen sikkert. Kommer aldri til å tro på at det ikke har vært ei dråpe utenfor hos dere, det er rett og slett umulig med mindre de tisser i et påmontert rør som stikker ned under vannet. Ikke noe er som en djevelsk teit diskusjon, men ble litt påvirket av bæsjetråden her. Kanskje dere ikke trenger å bruke dasspapir heller? ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet
!
)
Så hyggelig at du fikk le litt :) men det blir ikke helt riktig det du sier uansett, for selv om jeg har en mann med vaskedilla, så er han også borte i over to uker om gangen, og da har jeg enda en (ung) mann og hans venner i hus - og fremdeles er det ingen gule flekker på badet mitt :o tro det eller ei :) Hehe, dette er den mest meningsløse diskusjonen jeg har deltatt i her inne, men mitt poeng er altså at det blir litt hysteri å nekte voksne folk å selv velge hva og hvordan de 'oppfører' seg på badet :)det kunne aldri falt meg inn å legge meg opp i om mann og sønn står eller sitter på do! Litt privatliv og selvstyre bør de få ha :)

Nei, det er ikke hysteri at jeg vil at dassen min skal være ren, men sunn hygiene, og mannen her må respektere at jeg vil ha rent bad når jeg ukentlig står og skurer det. Synes det er verre å ikke respektere at folk vasker med å grise til unødvendig når man bare kan sette seg ned og så er problemet løst. Har aldri per dags dato sett et stå-og-tisse-dass som ikke har ørsmå tissedråper (og store), så da er vel dine kjente halvguder som aldri i sitt liv har fått ei dråpe på doen sikkert. Kommer aldri til å tro på at det ikke har vært ei dråpe utenfor hos dere, det er rett og slett umulig med mindre de tisser i et påmontert rør som stikker ned under vannet. Ikke noe er som en djevelsk teit diskusjon, men ble litt påvirket av bæsjetråden her. Kanskje dere ikke trenger å bruke dasspapir heller? ;)

Selvsagt bruker vi ikke dasspapir, for vi bæsjer bare roseblader vi ;) vi er da ikke griser :)

Gjest Miryks
Skrevet

...finnes det noe dere IKKE har regler for?

Må de pusse tenner på en bestemt måte også?

Skrevet

Mannen min står å tisser. Men skulle han føle behov for å sitte, så skal han få lov til det også. Jeg er dama hans. Ikke mora hans. Så det skal han få styre helt selv. Her har jeg aldri sett piss opp etter veggene, som noen her beskriver. Skulle han grise utenfor, så er han mann nok til å tørke opp etter seg også, regner jeg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...