Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg har ei babyjente jeg allerede har tatt rundt 1000 bilder av, og å sitte og lime inn alle disse i ett album tviler jeg på blir aktuelt. For ikke å snakke om hvor mange album det kommer til å bli tilsammen til slutt.. Hva gjør dere? Oppbevarer dere de bare på pc/ minnepenn?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Legger de ut på facebook så alle mine 1273 nærmeste venner kan se
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Så fint, men sånn ellers? Printer du alle ut på papir, eller har du de på minnepenn/pc?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Jeg har tatt kjempe mange bilder av snuppa mi. Har dem på pc. Jeg skal få tak i sånn minnepenn da. Noen legger jeg ut på facebook.. ikke alle nei De bildene som ble tatt rett etter fødseln har jeg limt inn i en album
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Så fint, men sånn ellers? Printer du alle ut på papir, eller har du de på minnepenn/pc? #2 her. Tulla med det jeg skrev i stad, unskyld;) I virkeligheten har jeg bildene lagret på pc og tar back up på ekstern harddisk:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Jeg lagrer alle på pc, men de fineste fremkaller jeg og setter i album Har vel 4 album til nå- og det er over 3 år. Synes ikke det er så mye arbeid, for jeg bruker de albumene hvor man bare stikker inn bildene i ei lomme. Synes det tar alt for lang tid å sette meg ned å lime. Pleier å fremkalle de på www.fotoknudsen.no og laster opp de viktigste bildene der- slik at jeg ikke mister dem.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Prøver å lage fotobok jeg... Med vekt på prøver.... Har kommet til ut 2010, og har mål om å komme up to date før ny baby kommer.... Velger ut de beste bildene. Veldig mange blir bare liggende på pc og...
mrsrogaland. Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Jeg tar ut bildene og setter inn i fotoalbum, så kan jeg sitte å kose meg i godstolen med å se på bilder av livet jeg har levd med ungene mine når jeg blir gammel og grå
Miss 84 Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Har tatt MANGE bilder i babyens første år. Har underveis lagt inn de fineste i en egen mappe på dataen. Disse tok jg nå (baby 11 mnd) å sorterte hvilke jeg ville skrive ut, for kan bli mye å gå igjennom et helt år. Har alle bildene lagra på data + backup på ekstern harddisk. Har kanskje 10 blder på facebook bare.. Sjekka foresten tester på de man bestiller bildene fra.. foto.com var Best og Billigst, i hvertfall for meg som bestiller ut mange bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå