Gå til innhold

varmmat når man er alene..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er alene blir det noe lettvint:

ferdigpizza, pasta med pesto, ostesmørbrød, omelett...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Vanlig middag, som laks, kjøttkaker, pasta, kylling etc.

Skrevet

Ofte blir det take away.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Vanlig mat. Ofte Pasta det er så lett.

Er det helg og jeg er alene blir det oftere noe "kos" som pizza, sushi...

Skrevet

Stort sett vanlig middag, men det hender jeg rett og slett dropper det og! :) Men er glad i middag, så lager meg noe som regel hver dag. I dag blir det laks! :))

Skrevet

uff, her ble det nudler gitt.. Og jordbær, kiwi og vaniljekesam til dessert. Kvalm og forkjøla:p Skal enda være alene i noen uker, så kjekt med tips hva andre spiser.. Blir så lite oppfinnsom når jeg skal lage mat helt alene. HI !

Skrevet

I ensomme stunder er Fjordland min venn <3

Skrevet

Hvis jeg gidder, lager jeg full middag til meg selv, og spiser gjerne restene til kvelds eller lunch neste dag. Men oftest orker jeg ikke, så da blir det pølse m lompe, pizza eller fjordland.

Hmm.. Nå fikk jeg veldig lyst på pai ! (quiche) ..Har barnefri ikveld, kanskje jeg skal lage det?

Skrevet

Pai, pizza, kyllingvinger, fylt pasta og biffstrimler, wok.

Skrevet

Har vært alene i 2 uker nå, og har ikke gjort annet enn å tømt fryser og kjøkkenskap. Er fritt for det meste, så idag har jeg spist salat. Igår spiste jeg knekkebrød. Husker ikke sist jeg spiste middag!

Synes det er så kjedelig å lage mat til seg selv, at jeg hopper glatt over om jeg ikke er sulten nok til det.

Er ikke så skikkelig fan av middag at det gjør noe heller.

Men snakk om slankekur å sende ungene bort altså! Har gått ned hele 5 kilo på disse 2 ukene - og det var IKKE planlagt :o

Skrevet

Jeg elsker å lage mat, så her blir det husmannskost så og si hver dag.

Lager som regel opp for 2 dager i slengen, og skulle jeg lage mer, så fryser jeg det.

Hender jo at jeg tyr til frossenpizza eller halvfabrikata, men det hører til sjeldenhetene

Skrevet

Nachos, wok, grandis, salat, kylling, suppe

Skrevet

Enten steiker jeg meg noen pølser, eller så kjører jeg på med ostesmørbrød :)

eller bare en brødskive.

Skrevet

Jeg lager enten løvbiff og potetstappe, eller så koker jeg litt ris, heller en boks tunfisk i olje oppi, blander og masse pepper. Høres ikke bra ut men er faktisk ganske godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...