Gå til innhold

Bæsj under analsex (seriøst spm)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt et uhell, der mannen har fått bæsj på utstyret sitt? Eller er dere redde for det? Mannen tenner på analsex og har hatt det er par ganger. Og har ingenting i mot analsex, og lyst å ha det oftere for å strekke meg lengere for hans del og eksprimentere, men er redd for at det skal komme noe på utstyret hans. Hvordan unngå det? Nytter jo ikke å vaske seg. Er jo veldig renslig, men man har jo bæsj inni rompa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ofte analsex :) er sjelden der er bæsj på penis etterpå.. men de hender jo av og til... men de er jo rart om ikkje sjer da... han har jo tråss alt penis i rumpa likksom :P

Skrevet

Takk for ærlig svar ;) Men hvordan reagerer mannen på at han får bæsj på utstyret sitt? Du sier som regel går det fint, men hva med de andre gangene? hva gjør dere da? Blir du ikke flau?

Huff, har virkelig lyst med oftere analsex, men får helt angst av tanken på at han trekker den ut, også.. ja.. :P

Skrevet

Skjedde en gang her, og da gikk han diskret i dusjen, og så snakket vi ikke mer om det. Var ikke noe flaut heller, hva annet skal man forvente? Hehehe.

Det hjelper sikkert om du går på do en liten stund før dere setter igang :)

Skrevet

Man burde jo sørge for at man er ordentlig "tømt", og at du i etterkant har vasket deg der bak. Man får også kjøpt på kondomeriet en slags "dusj" som du kan sprøyte vann baki der for å få skylt ut eventuelle rester.

Har hatt mye analsex, og har opplevd kanskje et par ganger at det er litt igjen på penis etter han har dratt seg ut, men som nevnt over, han vet jo hva han er med på. :) Og den som er med på leken må tåle steken.

Slapp av, og nyt!

Skrevet

Vi har analsex regelmessig og jeg tenker egentlig ikke så mye på den problemstillingen der, men det hender. Han går alltid på badet etter vi har hatt analsex og dusjer eller vasker seg. Jeg antar at det noen ganger er noe som må vaskes vekk der, men som de skriver over her: han vet hva han er med på!

Skrevet

Man har vel ikke analsex uten kondom?

De rumpebakteriene kan gjøre stor skade og skape infeksjoner både i vagina og på "utstyret hans" om man ikke bruker kondom.

Skrevet

Jeg pleier alltid å bæsje en stund først, for da kommer det somregel ingenting. Har vel opplevd det en gang, men han sa ikke noe om det :)

Som de andre sier over her så vet han jo hva som befinner seg oppe i det hullet ;)

Skrevet

Jeg holdt på å dauve på meg med min ganske ferske kjæreste for en tid tilbake. Det var en av de første gangene vi hadde analsex, vi var begge nybegynnere på området..vi nøt det begge to og alt kjentes helt topp ut..før jeg tok hånda mi ned dit for å sjekke at det ikke var noe der..men det var det jo og da han hoppa av kom det endel får å si det sånn..det lukta også.. Vi tok en dusj begge to, jeg var fryktelig flau og har ikke vært særlig ivrig etter denne hendelsen. Men vi er fortsatt sammen og hendelsen har ikke gjordt værre inntrykk på han enn at han prøver seg på det samme med jevne mellomrom. Noen ganger får han lov også;-)

Skrevet

Kan ikke uttale meg om dette da jeg aldri har prøvd analsex. Men gjør det ikke vondt? Får dere seksuell tilfredstillelse av det? Oppnår dere orgaseme? For min del er det best når mannen penetrerer vagina mens jeg er på topp for å få mest mulig stimuli på klitoris.

Skrevet

Det gjør ikke vondt hvis han er forsiktig under inntregningen, nok glidemiddel og ikke minst at man selv er avslappet. Analsex i misjonærstilling gir meg orgasme på en to tre, noen ganger flere på rad også :) Det skjer veldig sjelden under vanlig sex, må iallfall jobbe mer for å få det til.

Skrevet

Har skjedd en gang. Det var flaut. Luktet gjorde det også.

Har tatt skrekken etter dette, men savner det masse.

Får ikke orgasme av selve penetreringen hverken i det ene eller andre hullet, men jeg "tenner" veldig på det at vi er litt dirty (hehe, bokstavelig talt), og da får jeg mye lettere orgasme.

Skrevet

samboer er veldig gira på analsex men jeg var skeptisk! men etter å ha prøvd det og fått det skikkelig til så er det fantastisk! jeg er bestandig redd for at noe skal komme på han, samme når han skal gjøre de klart der ved å forsiktig massere litt med en finger. men vi er såpass trygge på hverandre at om det skulle skje er så er det ikke verdens undergang! som mange over skriver så er han fullt klar over hva han er med på!

jo mer avslappet man er jo bedre blir det! første gangen var jeg anspent og nervøs, ikke så godt men gikk heldigvis fort for han siden han hadde hatt lyst lenge! andre gangen mye bedre. Gjorde det en gang i fylla og da hørte sikkert hele byen meg for det var så godt! :P hehe. nå gjør vi det ganske ofte og nå er det til og med jeg som hinter fram :D til hans store glede!

Skrevet

Noen tips til hvordan unngå at det skal komme noe på? Om han kjører hardt på, er det da større sansynlighet? Altså, jo lengere inn han kommer?

Skrevet

Hvordan går det an å ha analsex i misjonærstilling?? Er det ikke best om han kommer inn bakfra? Kjenner jeg er veldig skeptisk til dette, må jo kjennes ut som du har en giga-bæsj på gang..! Min kjære har aldri hintet fram om dette, og jeg tenker at det kanskje er like greit..

Skrevet

Jo, tipset er som jeg nevnte over, sørge for at du er skikkelig tømt, og evt kjøpe en sånn "dusj" på kondomeriet å spyle deg innvendig med. (Har aldri prøvd det)

JA sjansen er nok større for at det blir litt gris om han kjører hardt på og kommer langt inn, men hva gjør vel det?

Misjonærstillingen er veldig bra til å begynne med, da føler du også at du har litt kontroll.

Har du ikke lyst-lar du vær!

Skrevet
Takk for ærlig svar ;) Men hvordan reagerer mannen på at han får bæsj på utstyret sitt? Du sier som regel går det fint, men hva med de andre gangene? hva gjør dere da? Blir du ikke flau? Huff, har virkelig lyst med oftere analsex, men får helt angst av tanken på at han trekker den ut, også.. ja.. :P
Han bryr seg ikke.. de er berre snakk om bittelitt på den.. ikke snakk om en "kabel" likksom :P litt brunt som han berre vasker vekk etterpå :) og nei eg blir ikke flau :) de har aldri sjedd at de har veltet ut bæsj ivertfall :)
Skrevet

Hei

Et lite tips: Kjøp sånn "klyster" ballong på apoteket og fyll med lunket såpevann. Spyl rompa med dette (gjenta med rent lunket vann). Skal love at det som skal ut kommer ut ;D

Da er det gullende rent og du kan slappe av etterpå (ingen skumle rester)

Skrevet

For Guds skyld: BRUK KONDOM!!!!

Skrevet
Man har vel ikke analsex uten kondom? De rumpebakteriene kan gjøre stor skade og skape infeksjoner både i vagina og på "utstyret hans" om man ikke bruker kondom.

Man har da vel aldri vaginal sex etter analsex? Ei heller fingre som har vært baki skal oppi foran. Det regner jeg med de fleste skjønner. Og regner med at de fleste menn også vet å vaske utstyret etter bruk, for å si det sånn. Jeg vasker meg dessuten selv etter analsex, for å få av glidemiddel ol. Aldri hatt noe problemer med infeksjoner eller lignende.

Er helt enig i at man skal bruke kondom ved tilfeldige partnere, på lik linje som ved vaginal sex, men i et fast forhold ser jeg ikke problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...