Gå til innhold

En eks som er på hugget.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en eks for 4-5 år siden som jeg var sammen med i 2 år.

Han oppførte seg som en dritt igjennom hele forholdet nesten, helt til han forlot meg for noen andre. Hans nye forhold tok rask slutt da han var en dritt mot henne og. Vi har hatt lite kontakt disse årene.

Jeg har fått samboer og barn, og dette er han fult klar over.

Saken er at for noen mnd siden kontaktet han meg og fortalte at han var veldig lei seg for måten han har vært mot meg på, han savner meg og vil ha meg tilbake. Han sier han har forandret seg. DET klarer jeg ikke tro. Dessuten har jeg samboer og barn, så noen igjenforening er lite aktuelt, og det har jeg sagt i klar tekst.

Han gir seg ikke, og jeg fant ut at det kunne vær fordi jeg svarte på sms'ene han sender, så det slutta jeg med. Det ble stilt i 2 uker, så var det på'an igjen. Han savner meg, han er svak for meg, han klarer ikke glemme meg and so on.

Er dette noe jeg bør fortelle om til min samboer? Skal jeg bare la det ligge og håpe på at min eks gir seg?

Jeg føler på en måte at jeg holder ting hemmlig for samboeren min, men på den andre siden, ås tenker jeg at det er like greit å ikke si noe...

Hva tenker dere? Hva ville dere gjort?

Hva ville dere foretrukket at mannen deres gjorde om hans eks la seg etter han? Ville dere visst det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er en plagsom x, så ville jeg sagt noe. Så ville jeg sagt klart ifra til xn at det var uaktuelt med gjenforening, og han skulle slutte å sende mld.. Resten ville jeg bare slettet..

Jeg ville visst det om xn til mannen la seg etter han. Du har jo ikke gjort noe galt, er han som sender mld og vil ha deg..

Skrevet

Send eksen en klar melding om at du ikke vil at han skal kontakte deg igjen, og at du ikke er interessert i å ha noen form for kontakt med ham. Helt saklig og 100% tydelig. Da har du noe å vise mannen hvis han skulle lure.

Så lar du være å svare på alle eventuelle fremtidige meldinger. Vet ikke om det er mulig, men prøv gjerne å blokkere nummeret hans slik at du ikke får meldingene.

Dette er jo ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for overfor din mann, det er jo ikke du som kontakter eksen, men han som peprer deg med meldinger! Ville bare fortalt det dersom han ikke gav seg og det ble veldig ubehagelig. Ikke nødvendig å lage drama ellers.

Hvis en eks kontaktet min mann på denne måten, så ville jeg ønske at han sa klart fra at han ikke ville ha kontakt med henne, og så bare lot være å svare på meldinger etter det. Mer kan man egentlig ikke gjøre.

Skrevet

Har sagt såå mange ganger at det er uaktuelt, og at jeg har familie, men det går ikke inn.

Nå gidder jeg ikke svare han lenger, så får jeg se hvor lenge han gidder å mase! ;)

Skrevet

Send eksen en klar melding om at du ikke vil at han skal kontakte deg igjen, og at du ikke er interessert i å ha noen form for kontakt med ham. Helt saklig og 100% tydelig. Da har du noe å vise mannen hvis han skulle lure.

Så lar du være å svare på alle eventuelle fremtidige meldinger. Vet ikke om det er mulig, men prøv gjerne å blokkere nummeret hans slik at du ikke får meldingene.

Dette er jo ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for overfor din mann, det er jo ikke du som kontakter eksen, men han som peprer deg med meldinger! Ville bare fortalt det dersom han ikke gav seg og det ble veldig ubehagelig. Ikke nødvendig å lage drama ellers.

Hvis en eks kontaktet min mann på denne måten, så ville jeg ønske at han sa klart fra at han ikke ville ha kontakt med henne, og så bare lot være å svare på meldinger etter det. Mer kan man egentlig ikke gjøre.

Skrevet

jeg hadde sagt ifra til min samboer!

Skrevet

Da var jeg ikke anonym lenger... :P

Tror kanskje jeg ser ann et par uker da, og om han ikke gir seg så sier jeg det til samboeren min.

Kjenner det gjør noe med humøret mitt og at han sender så masse meldinger, så samboeren lurer vel på hva som feiler meg. Hehe

Skrevet

Fortell samboeren og sperr tlf for innkommende sms og samtaler fra eks'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...