Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg ANER ikke hva jeg skal skrive i bursdagsannonsen til 3-åringen i huset! Jeg vil skrive et dikt el lignende, men kommer ikke på noe, og finner heller ingenting på nettet! Noen som har noe tips??
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Jeg ANER ikke hva jeg skal skrive i bursdagsannonsen til 3-åringen i huset! Jeg vil skrive et dikt el lignende, men kommer ikke på noe, og finner heller ingenting på nettet! Noen som har noe tips?? I avisen tenker du på? Ett fett hva du skriver vel, treåringen kan ikke lese og alle andre gir f....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 What? Bursdagsannonse for 3-åring i avisa? Er det vanlig? Her det bare 50-, 60-, 70-, 80-åringer også videre som får omtale i avisa, ved runde tall og anseelig alder altså.
Lettie Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Jeg ANER ikke hva jeg skal skrive i bursdagsannonsen til 3-åringen i huset! Jeg vil skrive et dikt el lignende, men kommer ikke på noe, og finner heller ingenting på nettet! Noen som har noe tips?? Har du sjekket at avisen godtar dikt da? Lokalavisa her gjør det ikke. Tror det er fordi de vil ha frihet til å forkorte osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå