Gå til innhold

Flere 3-eller 4.gangsgravide her inne?


Kremtopp

Anbefalte innlegg

Er selv gravid med nr.4 (!) uplanlagt, men har begynt å venne oss til tanken på å bli en til. Vi har 1 gutt og 2 jenter født i 2006, (g), 2009 (j) og 2011 (j), så her får vi altså to tette :) Rekker selv å fylle 24 før nr.4 kommer!

Formen er som så så, den kommer og går veldig. I morgen skal vi på tidlig ultralyd for å sjekke at alt er som det skal være, har opplevd en MA som ikke ble oppdaget før i 12.svangerskapsuke for et par år siden, fæl opplevelse som jeg ikke har lyst til å gjenoppleve.

 

Noen flere her inne som venter nr.3 eller 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg venter nr 3.Har 2 jenter på 13 og 15 år fra før så dette blir en skikkelig attpåklatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 4 hvis alt går bra. Skal på ul på torsdagen så krysser fingre og tær her.

Vi har mistet de to siste gangen så har ikke så store forhåpningene. Nærmer meg 40, så dette er absolutt siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr. 3. :) Det var planlagt, men det blir også den siste! For da er bilen full ;) Var på ul i går og så en aktiv liten krabat, det var bare så utrolig fint å se. Er 12+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å se at vi er flere "veteraner" her ;) jeg var selv på ultralyd i går og fikk se en liten knert med armer og ben i full sving der inne, spesielt å se! Aldri vært på tidlig ul før så var gøy å se hvor aktiv h*n var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter nr 4 :D

 

Blir vel 29 når h*n kommer, foreløpig termin på bursdagen min, men med 3 "halvpremature" så blir jeg vel 28 når h*n kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr.5.

Har 3 gutter og 1 jente fra før. G: 19 år, J: 17 år, G: 8 år og G: 5 år. Var gravid med tvillinger nå; uten at jeg var klar over det. Spontanaborterte 1. juni. Den 2.juli fant legene ut at det fortsatt var en igjen der inne på 13 uker. Har termin 12. januar. Har vært til 3 ultralyder allerede (hvorav en på Ullevål), pga. den noe spesielle situasjonen med spontanaborten, og mange til blir det nok da legen på Ullevål vil at jeg skal følges ekstra nøye opp. Alt ser helt normalt og fint ut med den lille, så det er bra.

 

Endret av Mamma Ngoma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg venter nr.5.

Har 3 gutter og 1 jente fra før. G: 19 år, J: 17 år, G: 8 år og G: 5 år. Var gravid med tvillinger nå; uten at jeg var klar over det. Spontanaborterte 1. juni. Den 2.juli fant legene ut at det fortsatt var en igjen der inne på 13 uker. Har termin 12. januar. Har vært til 3 ultralyder allerede (hvorav en på Ullevål), pga. den noe spesielle situasjonen med spontanaborten, og mange til blir det nok da legen på Ullevål vil at jeg skal følges ekstra nøye opp. Alt ser helt normalt og fint ut med den lille, så det er bra.

 

Så trist å høre om tapet av den ene tvillingen din :-\ men så utrolig å høre at den andre lever i beste velgående og at du får god oppfølging videre:-)

Håper du får et flott svangerskap videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3.gangs, 28 år med jente i 06 og gutt i 09 :-) Dette blir vår siste. Har termin 17 januar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr.3 :)

 

Har to jenter fra før, okt.2002 og Jun. 2007.

Venter gutt denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen hos dere? :-) jeg er straks 16 uker på vei og formen har kommet seg betraktelig :-) hvilket sykehus hører dere til? Selv hører jeg til SØF, har født der 1 x tidligere (de 2 første ble født på Ullevål) og ser frem til ny fødsel der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker her også og formen begynner sånn smått å komme seg igjen etter at jeg endelig har fått gjenopptatt løping og annen mosjon, i tillegg til å ta jern. Hører til langt nord jeg:)

 

Men lurte på dere, når kjente dere liv denne gang? Venter litt utålmodig på de første bevegelsene jeg. Første gang da jeg var 18 uker, nr. 2 da jeg var 16 uker, og tredjegangs nå.. Hører på hjertelyden m angelsound med jevne mellomrom, så alt er i utgangspunktet ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3. Har en april 07 jente og en høst 09 jente fra før. Termin 15 januar. :)

 

og venter nå sprellete guttebaby 16 januar. Ul i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr.3 :) Har to jenter fra før, okt.2002 og Jun. 2007. Venter gutt denne gangen :)

 

samme her. to jenter og venter gutt. grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker her også og formen begynner sånn smått å komme seg igjen etter at jeg endelig har fått gjenopptatt løping og annen mosjon, i tillegg til å ta jern. Hører til langt nord jeg:)

 

Men lurte på dere, når kjente dere liv denne gang? Venter litt utålmodig på de første bevegelsene jeg. Første gang da jeg var 18 uker, nr. 2 da jeg var 16 uker, og tredjegangs nå.. Hører på hjertelyden m angelsound med jevne mellomrom, så alt er i utgangspunktet ok:)

 

Jeg kjente tidlig "liv" både med nr3 og denne gangen, ca fra uke 11/12. Var bare romstering der inne. Nå er jeg 16 uker og kjenner helt tydelig bevegelse der inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nummer tre, og det blir visst en gutt. Har også to jenter, f. 02 og 06, så det er nesten en attpåklatt dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi venter vår nummer 3:) har to jenter fra før, født 07 og 09, og er sjøl 24 år:)

 

artig! vi er like gamle og er begge 3-eller 4gangs:-) jeg flytter over tilve februarklubben etter å ha vært på ultralyd idag :-) venter ganske sikkert jente nr3 3 februar 2013 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vår nummer 3:) har to jenter fra før, født 07 og 09, og er sjøl 24 år:)
artig! vi er like gamle og er begge 3-eller 4gangs:-) jeg flytter over tilve februarklubben etter å ha vært på ultralyd idag :-) venter ganske sikkert jente nr3 3 februar 2013 :-)

 

Så Kjekt!! :) Vi venter mest sannsynlig en liten gutt den 10.januar:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...