Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd på veien jeg.....Kollegaen min er plutselig blitt ei surmaga og irritert megge:-( Vi har hatt en kjempegod kjemi fra start av, og har tullet og kjast masse. Nå er hun plutselig blitt sur, inneslutta og knapp. Jeg skjønner ikke helt hva jeg har gjort galt heller liksom.....Vi har diskutert Breivik-saken litt, og er uenige rundt rettsaken. Men man har jo forskjellige meninger, og jeg skjønner ikke hvorfor personlighetsforandringen skulle bli Så markant grunnet det. Istad klaget jeg litt over været, og mente at det nærmest måtte være tidenes rekord på dårlig helgevær. Hun svarte surt at hvis det var en ting hun ikke gadd å irritere seg over, så var det været. Hun fikk ikke gjort noe med det likevel. Nei, det var jeg klar over. Men det hadde nå vært så godt med litt oppholds. Hun synes ikke det var noe å klage over, det var masse ting man kunne kose seg med ute når det regnet.....! Jeg spurte hva hun pleide å gjøre ute i regnvær, bortsett fra å være med dyra sine. Nei, mye gøy mente hun. Skogen var jo fantastisk å være i når det regnet.........Men hun kunne nå likevel ikke svare på hva hun pleide å gjøre som var så gøy i regnet. Hun er bare innstilt på å være litt uenig, hvis dere skjønner. Det er faktisk blitt litt tungvindt, for det er nærmest slik at jeg prøver å unngå å si noe som jeg er redd KAN virke provoserende, uten at det i det hele tatt er det. Andre som har sånne litt slitsomme kolleger?
Hybelkanina Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Jeg tenker at det ligger noe annet bak dette. er hun sur mot alle eller er det bare deg? Kanskje det har skjedd noe i livet hennes som gjør at hun har forandret seg? Hva med å sette deg ned med henne og spørre om noe er galt og at du savner den tonen dere hadde tidligere. Si at du gjerne vil vite det hvis det er noe du har sagt som hun har tatt ille opp. Det må være rom for uenighet i diskusjoner, men av og til tråkker man bare over noen usynlige streker uten selv å være klar over det...
ellen-propellen Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Syns det høres ut som om din kollega faktisk prøver å se positivt på ting
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Syns det høres ut som om din kollega faktisk prøver å se positivt på ting Tro meg, det er ikke der det ligger..... HI
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Hun er nok generelt stille av seg, og snakker ikke med de andre på kontoret heller. Men vi hadde en kjempegod tone, og nå plutselig er det liksom snudd. Vet ikke om det har skjedd noe spesielt, jeg tror vel egentlig ikke det. Men jeg har skjønt at det ikke skal så mye til for å få henne ut av balanse....... Har tenkt på å spørre henne om jeg har gjort noe galt, eller sagt noe galt. Men så er jeg redd for at det bare vil bli dumt? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå