Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 sånne vaginakuler og barberer musa. Det har hun nemlig fortalt meg. Flere som har svigermødre som forteller alt uten hemninger? Hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Det er ting jeg ikke vil vite om svigermor, så jeg er glad for at hun ikke er så åpen gitt
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 wooow Så heftige opplysninger har jeg ikke fått. Men om alt fra gørrete fødsler til hvilke prevangsjonsmidler jeg burde bruke får jeg fort høre om. Og stille spørsmål med ting som for enkelte er litt pinlig har hun ingen problemer med og stille Synes mest det bare er koselig på en litt sær måte. Tar de små merkelige tingene hun kommer med som om at hun ser på meg som en god venn og at vi kan snakke om mye
Gjøkeredet③ Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Kjente det gikk kaldt nedover ryggen på meg nå, og takker gud for min heller konservative svigermor
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Hheheh, nei. Hun forteller ikke slikt, men er åpen som bare det utenom intime detaljer. Vi har et kjempeforhold, flotte damen.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Hehe, nei gudskjelov ikke. Jeg og eksen kom en gang tilfeldigvis over et nakenbilde av hans mor. Jeg klarte aldri å se henne i øynene igjen etter det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Skulle ønske det var min svigermor! Min er så prippen, at det er utrolig at min mann er til. Må være jomfrufødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå