Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Har diskutert opp og ned med mannen min, og dette er det vi har kommet frem til. Synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Er det et navn? Har bare hørt om det som et yrke!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Dere heter ikke tilfeldigvis Snickerburger til etternavn?
eeeden Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Interessant. Ikke i kategori med vårrull og bror.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Kan man hete ting som Liam og Siam kan man sikkert hete Cantor også!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Jeg liker Cuntor bedre. Med engelsk uttale, og i to navn: Cunt Or. Etternavn Kock.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Interessant. Ikke i kategori med vårrull og bror. Hvorfor er det ikke i kategori med Vårrull og Bror? Det er helt nylaget navn som ingen andre heter og navnet på noe helt annet, akkurat som Vårrull! Og Bror er dessuten et helt vanlig navn både i Norge og Sverige.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Synes heller du skal gå for Castor. Castor Troy. Vurderer det til min gutt.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Jeg liker Cuntor bedre. Med engelsk uttale, og i to navn: Cunt Or. Etternavn Kock. Hahahahahahahaha
Gjest Ella2 Skrevet 3. juli 2012 #10 Skrevet 3. juli 2012 Hei! Cantor eller kantor, er jo en organist i kirken da.
eeeden Skrevet 3. juli 2012 #11 Skrevet 3. juli 2012 Interessant. Ikke i kategori med vårrull og bror. Hvorfor er det ikke i kategori med Vårrull og Bror? Det er helt nylaget navn som ingen andre heter og navnet på noe helt annet, akkurat som Vårrull! Og Bror er dessuten et helt vanlig navn både i Norge og Sverige. men hva er Cantor..? Jeg må inrømme jeg ikke har brukt det mye i dagligtalen i motsetning til Vårrull og Bror. Haha Vårrull. Jeg håper det var tull.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #12 Skrevet 3. juli 2012 vårrull er et godt gammelt norsk navn. Bror er et ord. Cantor er navnet på hunden vår!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #13 Skrevet 3. juli 2012 Jeg liker Cuntor bedre. Med engelsk uttale, og i to navn: Cunt Or. Etternavn Kock. Hahahaha
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juli 2012 #15 Skrevet 3. juli 2012 Jeg liker Cuntor bedre. Med engelsk uttale, og i to navn: Cunt Or. Etternavn Kock. *Dør på meg* !
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #16 Skrevet 3. juli 2012 Interessant. Ikke i kategori med vårrull og bror. Hvorfor er det ikke i kategori med Vårrull og Bror? Det er helt nylaget navn som ingen andre heter og navnet på noe helt annet, akkurat som Vårrull! Og Bror er dessuten et helt vanlig navn både i Norge og Sverige. men hva er Cantor..? Jeg må inrømme jeg ikke har brukt det mye i dagligtalen i motsetning til Vårrull og Bror. Haha Vårrull. Jeg håper det var tull. En cantor/kantor er en kirkeorganist.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #17 Skrevet 3. juli 2012 Cantor Kantor skal spille i kirken i kveld:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #18 Skrevet 3. juli 2012 En kantor er egentlig en sanger, nærmere bestemt forsanger i et kirkekor. Men det brukes også generelt om den som leder musikken i kirken, og det vil vanligvis være organisten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå