Gå til innhold

Er detta noko og stole på ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det sånn "pussepapir"?

De har på Vita, jeg er fornøyd med dem iallefall :)

Skrevet

Er det vondt? :P siden det er "pussepapir"..

Ikke HI, men nysgjerrig. :P

Skrevet

Jeg tror de vant pris for innovativt produkt da de var nye på markedet. Men det var med navnet Velvet touch. :)

Har ikke prøvd det selv.

Skrevet

nei gjør ikke vondt så lenge man gjør det "riktig" har gått i fella å pusset for hardt noen ganger og da har jeg hatt knallrøde ben i en dag eller do :P Men det sliter bort døde hudceller og hår og bena blir silkemyke etterpå :) Men ja det var Velvet Touch som jeg kjøpte på vita, har ikke prøvd tv-shop sin :)

Skrevet
nei gjør ikke vondt så lenge man gjør det "riktig" har gått i fella å pusset for hardt noen ganger og da har jeg hatt knallrøde ben i en dag eller do :P Men det sliter bort døde hudceller og hår og bena blir silkemyke etterpå :) Men ja det var Velvet Touch som jeg kjøpte på vita, har ikke prøvd tv-shop sin :)
ja så har jeg bare prøvd dem som er til bena! ikke de andre plassene så det kan jeg ikke svare på :)
Skrevet

Har prøvd velvet touch, og det fungerte ikke på mine hår i allefall. Leste bruksansvisningen nøye men like hårete for det. Skal sies at jeg ikke har myk lys dun på beina hehe :P

Skrevet

Funka sånn tålelig greit på meg.. Ikke noe jeg kjøper igjen, men mulig jeg kjøpte "fake" (?). Kjøpte fra Kina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...