Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Du er her: Hjem » Beauty Accessories » Luksus 'Smooth Away' Klikk på bildene for å forstørre. Luksus 'Smooth Away' Er det noen som har prøvd detta ? (hårfjernings produkt ) Lureri som vanligt ?
Appelsindyret Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 er det sånn "pussepapir"? De har på Vita, jeg er fornøyd med dem iallefall
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Er det vondt? siden det er "pussepapir".. Ikke HI, men nysgjerrig.
Grynet:) Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Jeg tror de vant pris for innovativt produkt da de var nye på markedet. Men det var med navnet Velvet touch. Har ikke prøvd det selv.
Appelsindyret Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 nei gjør ikke vondt så lenge man gjør det "riktig" har gått i fella å pusset for hardt noen ganger og da har jeg hatt knallrøde ben i en dag eller do Men det sliter bort døde hudceller og hår og bena blir silkemyke etterpå Men ja det var Velvet Touch som jeg kjøpte på vita, har ikke prøvd tv-shop sin
Appelsindyret Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 nei gjør ikke vondt så lenge man gjør det "riktig" har gått i fella å pusset for hardt noen ganger og da har jeg hatt knallrøde ben i en dag eller do Men det sliter bort døde hudceller og hår og bena blir silkemyke etterpå Men ja det var Velvet Touch som jeg kjøpte på vita, har ikke prøvd tv-shop sin ja så har jeg bare prøvd dem som er til bena! ikke de andre plassene så det kan jeg ikke svare på
Hønemor30 Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Har prøvd velvet touch, og det fungerte ikke på mine hår i allefall. Leste bruksansvisningen nøye men like hårete for det. Skal sies at jeg ikke har myk lys dun på beina hehe
Lettie Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Funka sånn tålelig greit på meg.. Ikke noe jeg kjøper igjen, men mulig jeg kjøpte "fake" (?). Kjøpte fra Kina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå