Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Her i Tromsø er det kaldt og grått. Sitter med verandadøra åpen og fryser med tjukk genser på. Bekymrer meg for at jeg ikke tok på ungene ullgenser da de gikk ut.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 sol og litt skyer innimellom. bor i østfold.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Mo i Rana Grått å trist Er hele 15 grader.. Dette må være den værste sommeren på årevis. Jeg kan telle på en hånd hvor mange finværsdager vi har hatt der det er mulig og sitte ute i bikini.
Lille- MO Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 sol og litt skyer her og, og 17,9 varmegrader på verandaen, bor ca 15 min unna gardermoen.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Sunnmøre her. I dag har vi faktisk sol fra skyfri himmel(bortsett fra noen godværsskyer i det fjerne). Litt kald vind da, så temperaturen er bare 15 gr i skyggen, ca 21 i sola..
Tullsjura Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Her er det 12 grader og overskyet. Har regnet bra tidligere og natt til i dag.. Mo i Rana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå