Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 http://www.dagbladet.no/2012/07/03/nyheter/jehovas_vitner/kontroversiell_animasjonsfilm/barn/ulydig/22397028/ "hvem bruker magi? Satan eller Jehova?" Jeg kjenner jeg blir så sint!
Tabitha Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Det er grusomt å advare barn mot trolldom, men helt greit å fore dem med Harry Potter-filmer og vampyrbøker?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Det er grusomt å advare barn mot trolldom, men helt greit å fore dem med Harry Potter-filmer og vampyrbøker? Nå tar sikker Jehova avstand fra Harry Potter og vampyrbøkene også, da
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Det er grusomt å advare barn mot trolldom, men helt greit å fore dem med Harry Potter-filmer og vampyrbøker? Nå tar sikker Jehova avstand fra Harry Potter og vampyrbøkene også, da ja det gjør de...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Det er grusomt å advare barn mot trolldom, men helt greit å fore dem med Harry Potter-filmer og vampyrbøker? Nå tar sikker Jehova avstand fra Harry Potter og vampyrbøkene også, da ja det gjør de... "De"? Det er ganske grunnleggende i både jødedom, kristendom og islam at Gud (Jehova) er én! Paven advarer mot Harry Potter. Mine katolske slektninger bryr seg ikke om det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 fy faen så sykt! Hjernevasking av norske barn!!! Som ikke en gang har valgt den religionen selv. Fint å se at foreldre utsetter ungene sine for sånt!
Tabitha Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Er det ikke hjernevasking med alle de trolldomsbøkene som finnes for barn i dag, da?
Gjest Heartbroken Skrevet 3. juli 2012 #10 Skrevet 3. juli 2012 Det er grusomt å advare barn mot trolldom, men helt greit å fore dem med Harry Potter-filmer og vampyrbøker? Harry Potter og vampyrer blir presentert som eventyr og fantasi, religion blir presentert som sannhet. Det ligger litt forskjell der, syns du ikke?
Gjest sug lut Skrevet 3. juli 2012 #11 Skrevet 3. juli 2012 Det er grusomt å advare barn mot trolldom, men helt greit å fore dem med Harry Potter-filmer og vampyrbøker? Ja.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #12 Skrevet 3. juli 2012 Det er grusomt å advare barn mot trolldom, men helt greit å fore dem med Harry Potter-filmer og vampyrbøker? Harry Potter og vampyrer blir presentert som eventyr og fantasi, religion blir presentert som sannhet. Det ligger litt forskjell der, syns du ikke? Ja det er det. Paven forstår ikkje kva eventyr og fantasi. Legger alt på ei hylle.
Appelsindyret Skrevet 3. juli 2012 #13 Skrevet 3. juli 2012 kan ikke forstå at barna ikke får bruke fri fantasi, men heller trekke inn religion hele tiden La nå barn få være barn! Denne videoen likte jeg svært lite!
Lettie Skrevet 3. juli 2012 #14 Skrevet 3. juli 2012 Det er grusomt å advare barn mot trolldom, men helt greit å fore dem med Harry Potter-filmer og vampyrbøker? Nå tar sikker Jehova avstand fra Harry Potter og vampyrbøkene også, da ja det gjør de... "De"? Det er ganske grunnleggende i både jødedom, kristendom og islam at Gud (Jehova) er én! Paven advarer mot Harry Potter. Mine katolske slektninger bryr seg ikke om det. Nei, i kristendommen er Gud treeninghet: Gud, Jesus og DHÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå