Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Hva kan en lege gjøre? Har brukt 3 ulike salver: Xylocain, Schereprioct og rectogeic.. Uten noe hell. Gir opp og har brukt alle samtidig også. Der er noen døde hemoroider som har blitt til løs hud, og nå er der to nye fra helvette. Klarer ikke å få noe særlig ut. Det er sykt vondt, og må gråte og lage lyder. Umulig å bli ren, selv etter en dusj. (Ikke gøy når jeg deler hus med mann og barn) Blir verre for hver dag, og nå tørr jeg verken spise mat eller stå oppreist, for det presser på når jeg står/går.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Gå til lege! Det er jo litt ubehagelig, men de er vant til det! Mange som sliter med det problemet!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Gå til lege! Vet ikke akkurat hva de kan gjøre, men de må jo kunne gjøre noe hvis det er så plagsomt!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Når det er så plagsomt så bør du gå til lege. Tror det skal være en ganske smal sak å få skjært bort de som henger utenfor åpningen. Men kanskje uansett at han kan gi deg en sterkere salve eller noe å prøve først, som er reseptbelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå