Gå til innhold

Hemoroider.. kontakte lege?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan en lege gjøre?

Har brukt 3 ulike salver: Xylocain, Schereprioct og rectogeic..

Uten noe hell. Gir opp og har brukt alle samtidig også.

Der er noen døde hemoroider som har blitt til løs hud, og nå er der to nye fra helvette.

Klarer ikke å få noe særlig ut. Det er sykt vondt, og må gråte og lage lyder. Umulig å bli ren, selv etter en dusj.

(Ikke gøy når jeg deler hus med mann og barn)

Blir verre for hver dag, og nå tørr jeg verken spise mat eller stå oppreist, for det presser på når jeg står/går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til lege! Det er jo litt ubehagelig, men de er vant til det! Mange som sliter med det problemet!

Skrevet

Gå til lege! Vet ikke akkurat hva de kan gjøre, men de må jo kunne gjøre noe hvis det er så plagsomt!

Skrevet

Når det er så plagsomt så bør du gå til lege. Tror det skal være en ganske smal sak å få skjært bort de som henger utenfor åpningen. Men kanskje uansett at han kan gi deg en sterkere salve eller noe å prøve først, som er reseptbelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...