Gå til innhold

Synes dere vi har dårlig råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes vi har det helt greit, men har mye mindre penger enn våre venner. Har utbetalt ca 33.000 i måneden (mannen er student), og da har vi boliglån på 1,8 mill og ett studielån og betale ned. Vi har ett barn og en billig bil, med ett lite lån. Synes vi har det helt greit økonomisk. Tenker ikke så mye over hva vi handler, og har som regel råd til det vi har lyst på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes vi har det helt greit, men har mye mindre penger enn våre venner. Har utbetalt ca 33.000 i måneden (mannen er student), og da har vi boliglån på 1,8 mill og ett studielån og betale ned. Vi har ett barn og en billig bil, med ett lite lån. Synes vi har det helt greit økonomisk. Tenker ikke så mye over hva vi handler, og har som regel råd til det vi har lyst på.

litt vansklig å si noe på når du ikke sier noe om hva dere betaler i lån og hva dere sitter igjen med i mnd.

Skrevet

Det er jo dere og ikke utenforstående som må definere om dere har dårlig råd! Det høres ut som dere greier dere fint.

:)

En ting er hva man får inn, en annen og like viktig bit er hvordan man bruker pengene man har. Jeg har opplevd å måtte låne penger til en eks som tjente over tre ganger så mye som meg..

(nyutdannet lærer vs offshorearbeider)

Han hadde høy lønn, men tydeligvis ikke god råd/ kontroll over pengebruken.

Skrevet

Har man dårlig råd hvis man ikke er Syden minst annethvert år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...