Turtelduen Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Får ikke signert noe med anonym jeg. Men så bruker jeg mobil versjonen av dib, kanskje derfor...?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Ja, jeg tror ikke det går med mobilverjsonen.
Hønemor30 Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Helt riktig, det går ikke med mobilversjonen. Det burde bli en funksjon også på mobilutgaven syns jeg
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 men hvordan gjør man det her da, på vanlig pc?
Turtelduen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2012 Ok, takk for svar! Jeg har ikke behov for å være anonym, men noe post kunne jeg tenkt meg det for å ikke bli gjenkjent
Gjest sug lut Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 men hvordan gjør man det her da, på vanlig pc? Velger "bruk stor editor" og huker av for anonym før man publiserer. Bare for å gjøre det lett.
Lettie Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Hvis man er på mobilen kan man velge "full versjon" nederst og så "stor editor". Men da er det et styr å komme seg tilbake til mobilversjonen...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Hvis man er på mobilen kan man velge "full versjon" nederst og så "stor editor". Men da er det et styr å komme seg tilbake til mobilversjonen... Testing testing
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Hvis man er på mobilen kan man velge "full versjon" nederst og så "stor editor". Men da er det et styr å komme seg tilbake til mobilversjonen... Testing testing Det funka! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå