Gå til innhold

hva er riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

besteforeldrene til barna her de tåler ikke meg. og nekter å komme hit så lenge jeg er her.

jeg er av den oppfattning at barna sine bursdager handler om barna og ikke om hvem som liker hvem. det er barna sine dager. så for meg er det ikke noe tema om de får være der eller ikke.

vi hadde nå bursdag for litt over en uke siden. gutten vår ble 4 år.

vi ba de vi vanligvis er. allså all nær familie.

besteforeldrene valgte å ikke komme. de maser nå om at mannen skal ta med seg barna opp til dem slik at de kan feire bursdag der.

jeg tenker jo at det er feil. for barnet har alt feiret bursdag.

på de bursdagene vi har hatt til barna her så har de kunn hvert i 1 bursdagselskap. barna er snart 2 og 4 år. så er noen bursdager som de har styrt unna..

kjenner at ja besteforeldrene må få feire bursdag med barna. men syns da de kan være voksne nok til å komme hit i selskapet som er her.

blir feil for meg som mor å måtte bli igjen hjemme mens de er å koser seg å feirer bursdag et annet sted,.

mannen sitter imellom og har valgt å ikke dra forløbi. om han gjør det vet jeg ikke.

hva er riktig her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett her, det er jo hevet over enhver tvil!!! Dine svigerforeldre er utrolig barnslige og egoistiske. De kan vel holde ut noen timer med deg for å være med på barnas bursdagsfeiring! De bør absolutt ikke fp noen spesielbehandling så de kan fortsette med å fryse deg ut, det er rett oig slett helt uholdbart. Det er også veldig drlig gjort overfor barna og viser et VELDIG dårlig eksempel. Slik skal man IKKE oppføre seg.

Hvis mannen din velger å dra er han en diger dust uten integritet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...