Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 jeg og en annen jente startet likt. allså i begynnelsen av juni. ho tror nå at ho er sjefen min på mange måter. ho oppfører seg som om ho skulle bety mye emr enn meg. jeg gjør jobben min og gjør det beste jeg kan for å få jobben gjort. nå i dag så våkner jeg med meld på tlf fra henne. hvor hun igjen oppfører seg som min sjef. min sjef derimot er hyggelig, og overhode ikke slik som henne. trenger råd til hvordan jeg kan være tilbake. er lei av dette.
NormaJean Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Du må nesten komme med eksempler på hvordan hun oppfører seg. Og hva skrev hun i meldingen? Du kan vel gå til sjefen din og si at du er forvirret over arbeidsfordelingen, si at du får meldinger fra din kollega hvor hun skriver xxxxxxx og at du vil ha en avklaring på om det er hennes oppgave/ansvar å oppføre seg sånn
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Du må nesten komme med eksempler på hvordan hun oppfører seg. Og hva skrev hun i meldingen? Du kan vel gå til sjefen din og si at du er forvirret over arbeidsfordelingen, si at du får meldinger fra din kollega hvor hun skriver xxxxxxx og at du vil ha en avklaring på om det er hennes oppgave/ansvar å oppføre seg sånn hun sender meg meld med at jeg må huske at det er ting som skal undersøkes før jeg starter på jobb. noe jeg vet. noe jeg alt har ordnet. hadde sikkert ikke reagert hadde det kun hvert en meld. men er det at hun oppfører seg likedan på jobben og. hvor hun behandler meg dårlig. hun slenger ofte komentarer i ansiktet mitt. snakker om meg til de andre. skal sies at jeg aldri har jobbet med jenta. og at vi har kunn møtt på hverandre når en kommer på jobb og den andre går. forstår ikke hva godt som kommer ut av det.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Du må bare spørre henne rett ut om grunnen til at hun oppfører seg som sjefen din. Har vært borti det samme, og det irriterer grusomt:-( Jeg tok det opp, hun tok det ikke til seg. Og det endte med at jeg fant meg en annen jobb. Orket ikke kvinnemennesket lenger. Uansett, du er nødt til å sette foten ned, og si ifra at du ikke finner deg i å bli tråkket på. Lykke til!
lille sprelle Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Har du en hyggelig sjef som du stoler på, tar du det opp med henne/ham. Ingen grunn til at du selv skal utsette deg for dette mennesket mer enn nødvendig og hun kjenner tydeligvis ikke sin plass i organisasjonen.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Du må bare spørre henne rett ut om grunnen til at hun oppfører seg som sjefen din. Har vært borti det samme, og det irriterer grusomt:-( Jeg tok det opp, hun tok det ikke til seg. Og det endte med at jeg fant meg en annen jobb. Orket ikke kvinnemennesket lenger. Uansett, du er nødt til å sette foten ned, og si ifra at du ikke finner deg i å bli tråkket på. Lykke til! det blir nok ikke lett. men skal prøve.,. i området her er det lite jobber. så må beholde den jeg har. trives med jobben. liker meg utrolig godt. men den jente og jeg vil nok ikke få det så bra.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Har du en hyggelig sjef som du stoler på, tar du det opp med henne/ham. Ingen grunn til at du selv skal utsette deg for dette mennesket mer enn nødvendig og hun kjenner tydeligvis ikke sin plass i organisasjonen. føler det blir litt sladring på annen ansatt igjen. og siden jeg enda har prøve perioden min. så ønsker jeg å gjøre så jeg er likt av alle. også sjefer. har en god tone med sjefen min. skal prøve å si noe først så kan jeg se om det skjer noen endring eller får jeg gå til sjefen min. men vil gjøre det selv først. ellers føler jeg at jeg ikke har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Har du forsøkt å snakke med henne selv? Det du oppfatter som sjefing er kansje bare hva hun oppfatter som planlegging, oppfølging og samarbeid mellom to likeverdige kolegaer. Jeg ville vært forsiktig med å klage til sjefen, spessielt i prøvetiden, men du kan jo kansje si noe om at du er litt usikker på arbeidsfordelingen og ansvarsforholdet mellom dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå