Gå til innhold

Jaja der var pengene fra nav trukket tilbake:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei de hadde vel ikke unnet oss noen kroner ekstra nå om sommeren:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg opp av sofaen og få deg jobb som oss andre....

Skrevet

Herregud. Hvorfor kan ikke folk jobbe og tjene penger enn å sitte på ræva å ta imot diverse stønader.

Skrevet

Om du ikke har rett på pengene er det bare rimelig at stønadene blir trukket tilbake. Sorry, men velkommen til verden.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nei de hadde vel ikke unnet oss noen kroner ekstra nå om sommeren:(

Du tuller, sant?

Skrevet (endret)

Skjerp deg a, HI. Det er folk som deg som nærer oppunder folks fordommer. Jeg har ikke tenkt tanken på at dette var penger jeg kunne beholde eller at NAV ikke unner meg noe, snarere tvert imot!

Jeg synes de på NAV har vært utrolig hyggelige, serviceinnstilte og flinke. Man kommer litt lenger med en åpen, ydmyg og vennlig holdning.. :)

Endret av Lettie
Skrevet

hvorfor ble de trukket tilbake? Hva var galt?

Skrevet

Jeg regner med at dette er en oppfølger til en tråd fra i går. Noen hadde fått ekstra penger, uten å klare å finne ut av hvorfor, og ventet for å se om de ville forsvinne igjen. Oppfattet det som at hun forventet at det var en feil fra nav.

Godt at du ikke brukte pengene da, som så mange gjorde sist mnd da mange fikk dobbelt utbetalt. :)

Skrevet

Trodde du at du ville få beholde dem, bare fordi banken hadde klart å dobbeltpostere? ( Det var ihvertfall det som skjedde sist, at BANKENE gjorde feil, ikke NAV). Jaja, neinei...

Skrevet

Skjeldden arbeidsgivere unner noen ekstra penger om sommeren også. Man får det som er sitt og ikke et øre mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...