Gå til innhold

Ting du aldri forteller mannen i ditt liv:

Anbefalte innlegg

Skrevet

..at jeg egentlig synes det er litt deilig at han er for lat til å finne seg en jobb. Middagen er klar på bordet, jeg kan legge meg på sofaen mens han tar seg av ungen og han tar seg av sønnen vår hvis han gråter om natta :) Sier aldri dette fordi han trenger å være i jobb, både fysisk, psykisk og økonomisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg aldri kommer til å glemme eksen og at han mest sannsynlig var mannen i mitt liv. Den han var er derimot ikke den han er, så det er ikke noe fare for at jeg går tilbake til han. Jeg elsker også mannen min og vet han er den snilleste og beste for meg.

Skrevet

At han ikke er far til barnet vårt.... Det er min mørkeste, vondeste hemmelighet.

Skrevet

At han suger i senga og ikke gidder å gjøre noe med det. Og at jeg synes det er helt greit, siden resten av forholdet oppveier manglende innsats på sexfronten.

At jeg enda tenker mye på en av eksene, ikke fordi jeg fortsatt er glad i ham eller vil tilbake, men på grunn av den grusomme behandlingen han ga meg da vi holdt på, og hvorfor i helvete jeg lot meg behandle slik.

Skrevet

At jeg syns penisen hans er stygg...

Skrevet

at pikken hans er liten

og at jeg tenker på at jeg har sex med andre

Skrevet
At han ikke er far til barnet vårt.... Det er min mørkeste, vondeste hemmelighet.

At du klarer å holde noe sånnt skjult, det fatter jeg ikke!

Syns det er skikkelig råttent gjort.

Skrevet

At bæsjen han vasket fra gulvet som han trodde var fra sønnen vår, var egentlig min......

Skrevet
At du klarer å holde noe sånnt skjult, det fatter jeg ikke! Syns det er skikkelig råttent gjort.

Jeg vet. Det er uendelig dårlig gjort. Rettelse: Jeg vet ikke om han er det. Det kan være samboer eller han jeg var utro mot. Barnet ligner mest på meg så er vanskelig å si. Var utro helt i starten av forholdet. Nå kunne jeg aldri vært utro. Elsker han og har stor respekt for han. men jeg er fryktelig redd. Det er min største feil, og det jeg har følt mest dårlig samvittighet for. Har grått mange tårer og hatt mye angst for det. Jeg håper, av hele mitt hjerte, at tiden vil vise at det er hans. Det fortjener han, for han er en god og flink pappa til barnet. Jeg la ikke inn innlegget for å få kritikk tilbake. Jeg vet hva jeg har gjort, og skulle ønske jeg kunne gjøre det om. Men det kan jeg ikke. Så vil ikke ha flere tilbakemeldinger på det.

Skrevet
At bæsjen han vasket fra gulvet som han trodde var fra sønnen vår, var egentlig min......

WHAT??? Hvordan gikk det til???

Skrevet
At du klarer å holde noe sånnt skjult, det fatter jeg ikke! Syns det er skikkelig råttent gjort.
Jeg vet. Det er uendelig dårlig gjort. Rettelse: Jeg vet ikke om han er det. Det kan være samboer eller han jeg var utro mot. Barnet ligner mest på meg så er vanskelig å si. Var utro helt i starten av forholdet. Nå kunne jeg aldri vært utro. Elsker han og har stor respekt for han. men jeg er fryktelig redd. Det er min største feil, og det jeg har følt mest dårlig samvittighet for. Har grått mange tårer og hatt mye angst for det. Jeg håper, av hele mitt hjerte, at tiden vil vise at det er hans. Det fortjener han, for han er en god og flink pappa til barnet. Jeg la ikke inn innlegget for å få kritikk tilbake. Jeg vet hva jeg har gjort, og skulle ønske jeg kunne gjøre det om. Men det kan jeg ikke. Så vil ikke ha flere tilbakemeldinger på det.

Får ikke håpe far eller sønn blir syk og trenger organdonasjon noen gang da, de blodprøvene som da blir tatt kan snu hele familien deres på hodet....

Eller får håpe sønnen din aldri blir forelsket i datteren til elskeren din, for det er jo halvsøsteren hans.

Går virkelig ikke an å holde slikt hemmelig, du får sende en dna-test til utlandet i all hemmelighet så du får svar!

Skrevet

Hihi han vet ikke hvem min føste elsker var :) fikk vite ganske tidlig i forholdet at sambo ikke liker vedkomne så da tenker jeg at det er like så bra og holde det for meg selv :)

Skrevet

At eksen egentlig er den rette for meg og at eksen føler akkurat det samme. Jeg er sammen med samboeren pga barna og tryggheten, men tenker på eksen altfor ofte og har gjort det i elleve år nå....

Skrevet

At jeg alltid vasker bad og kjøkken rett etter at han har gjort det.. Han er ikke like nøye som meg:P

Skrevet

At jeg fortsatt sliter med Anorexia med bulimiske tendenser.

Skrevet

at jeg bulket bilen og lot som ingenting... kostet 5000 å fikse..

Skrevet
WHAT??? Hvordan gikk det til???

Hihi, jeg fikk akutt diare med skjørt på :) Da sprutet det på gulvet mens jeg løp mot do. Da mannen kom hjem etter jeg var ferdig på toalettet trodde han det var poden som hadde hatt et uhell og vasket det opp.

• 1 år senere...
Skrevet

Hahahaha :D Den med bæsjen er jo bare helt genial :D

Anonymous poster hash: fe3a4...b67
Skrevet

Hvor mange kjærester jeg har hatt

Anonymous poster hash: 3d159...3ef

Skrevet

At han suger i senga og ikke gidder å gjøre noe med det. Og at jeg synes det er helt greit, siden resten av forholdet oppveier manglende innsats på sexfronten.

At jeg enda tenker mye på en av eksene, ikke fordi jeg fortsatt er glad i ham eller vil tilbake, men på grunn av den grusomme behandlingen han ga meg da vi holdt på, og hvorfor i helvete jeg lot meg behandle slik.

Da er vi to. I tillegg kommer jeg aldri til å fortelle ham hvor mye jeg EGENTLIG sliter med hans utroskap for noen måneder siden og at jeg antagligvis aldri kommer til å glemme det helt selv om jeg har tilgitt ham.

Anonymous poster hash: f79ae...ab9

Skrevet

at jeg føler meg ensom i forholdet

Anonymous poster hash: f8c22...891
Skrevet

Tråden fra 7 juli 2012? Er ikke det litt lenge siden da? Hvor kom den fra? 

Anonymous poster hash: 9fd7f...475
Skrevet

At jeg skulle ønske peisen hans var litt større. Og at han er en dårlig kysser. Men elsker han overalt på jord.

Anonymous poster hash: 2c8f4...098

Skrevet

At jeg skulle ønske peisen hans var litt større. Og at han er en dårlig kysser. Men elsker han overalt på jord.

Anonymous poster hash: 2c8f4...098

En peis kan man jo kjøpe my uten å såre mannen thihi:)

Anonymous poster hash: ba76b...2c8

Skrevet (endret)

At jeg skulle ønske peisen hans var litt større. Og at han er en dårlig kysser. Men elsker han overalt på jord. Anonymous poster hash: 2c8f4...098

Avgir peisen hans for lite varme?

Endret av Gemini77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...