Gå til innhold

OMFG!! Blir så irritert jeg!!

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Er så MØKKLEI av å lese innlegg på innlegg med de stakkars som må gå over termin og som helst skulle hatt baby i fanget uke37 for nå er de så møkkalei!!

Begynner søren meg å syte fra uke 30(overdriver) om at nå må baby snart komme for ditt og datt! Kommer ikke baby før etter termin så var den vell ikke helt klar enda. Selvfølgelig det gjelder jo ikke alle sammen, men føler det ALLTID er noen som klager over det.

Jeg tenker som så, går jeg over tiden så gjør jeg det. En kan jo uansett ikke gå mer enn rundt 14 dager, å altså har vi gått 9mnd hva søren er 2 uker!!!!

Vil heller gå på overtid enn å måtte bli satt i gang pga svangerskapsforgiftning igjen!!

Så slutt å være så forbanna sytete!

Dagens utblåsning:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan heller be de som har født premature å komme med respons. Det er ikke SÆRLIG gøy å ha et barn som ligger i kuvøse og slanger for å hjelpe de små å puste. Forbauser også meg med tanke på alle de tingene som kan vÆre etterdønninger av å vÆre født prematur. Jeg jobber med flere som trenger oppfølging pga av å vÆre prematur født. innvirker på motorikk og det kognitive i forhold til lÆring. VÆr gla for å få friske barn,er ikke alle forundt. Dessuten er det nok å stri med når de kommer. Ha føttene høyt hevet og sov mest mulig;)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Nå forstår jeg ikke helt om dette var en "klage" på innlegget mitt. Men det er jo litt det jeg mener. Å syte for å ikke få baby på termin/før! En må jo tenke på hva som er best for baby og se de som kanskje får barn 10uler før termin osv, er nok IKKE noe gøy nei som du skriver. Er jo alvorligere det!:/

Skrevet

Det var ikke en klage;)

Syns og at folk burde tenke seg om noen ganger før de ytrer at de ønsker at et barn skal komme før.

Ja,vi som er gravide og er større en elefant ønsker det skal være fort over. Men for noen få sjeler så er det å ¨få prematurt barn en stor utfordring. Lav fødselsvekt som tilsvarer under 2500gr og barn født før uke 35 har en del utfordringer. Det er mange som kommer seg godt mens det trenger ikke å gjelde for andre igjen.

Skrevet

Er SÅ enig med deg. har termin om 5 dager, venter nr 3. Synes nesten det er litt synd at jeg aldri mer skal være gravid. Er nettopp fylt 38, er i utrolig god form, synes ikke det er tungt engang Å gÅ gravid nÅ, men er jo selvsagt trøttere.

Kommer til Å savne megen, mye liv inni der nÅ. MÅ fÅ tatt noen flere bilder, plutselig kommer ungen!

Har to gutter pÅ 2 og 4 som gleder seg til Å fÅ en bror/søster.

Er vel klar over at det er lett Å si for meg, som verken har bekkenløsning eller noe annet, svangerskapskontrollene er jo bare reprise hver gang, alt er jo bra. Hadde jeg vært litt yngre kunne jeg godt fÅtt fire unger, men vi stopper med 3! FÅr være fornøyd med det! Skal være utrolig glad hvis ogsÅ denne ungen er frisk som en fisk! Er veldig glad for at jeg "rakk" Å fÅ tre unger!

Skrevet

Har to venninner som syter hver dag om hvor lei de er. Uke 37 og 38. Veldig irriterende og tungt å være vitne til det når man selv mistet i uke 30. Skulle gjerne bært den ungen i 12 mnd om den bare kom ut i live :) og enig i at når man er gravid i 9 mnd, hva er vel 2 uker til?

Skrevet

Med mindre det er veldig mye, vonde plager i svangerskapet så. Da forstår jeg det. Men om det er utolmodigheten som tar dem, og klager av den grunn, så forstår jeg ikke. Selv fødte jeg 6 dager før termin, og fornøyd med det. Men hadde ikke stresset med å få han ut. Konsentrerte oss heller på å kose oss sammen den tiden vi hadde uten barn, jeg og samboer. Og det var en herlig tid. Så kom gutten når han ville. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...