Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Jeg vil prate med en fyr, men vil ikke ta kontakt jeg. Vil at han skal, dette fordi han såra meg før 1 uke siden og var virkelig kald... Er det dumt at jeg ikke tar kontakt eller gjør jeg rett og la han ta kontakt?
min<3 Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Er han keen så tar han kontakt. Og har han vært kjip,så bør han jo si unnskyld.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Han tok kontakt før noen dager siden, men da visste jeg ikke stor interesse, var det veldig dumt? Nå har han begynt i ny jobb og har sikkert nok med det, men ønsker å høre fra han og
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Du kan gjerne spille kostbar, men med måte. Han tok kontakten med deg og nå er det din tur. Vil du ha kontakt med han, så gjør det. Spør gjerne hvordan det går i den nye jobben f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå