Gå til innhold

Hva er egentlig best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil prate med en fyr, men vil ikke ta kontakt jeg. Vil at han skal, dette fordi han såra meg før 1 uke siden og var virkelig kald...

Er det dumt at jeg ikke tar kontakt eller gjør jeg rett og la han ta kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han keen så tar han kontakt. Og har han vært kjip,så bør han jo si unnskyld.

Skrevet

Han tok kontakt før noen dager siden, men da visste jeg ikke stor interesse, var det veldig dumt? Nå har han begynt i ny jobb og har sikkert nok med det, men ønsker å høre fra han og :(

Skrevet

Du kan gjerne spille kostbar, men med måte. Han tok kontakten med deg og nå er det din tur. Vil du ha kontakt med han, så gjør det. Spør gjerne hvordan det går i den nye jobben f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...