Gå til innhold

Hvor gammel var du da du begynte prøvingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde p-stav som bestod av to deler, men legen trodde det bare var en del. Enda det var han som hadde satt de inn 4 år tidligere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde p-stav som bestod av to deler, men legen trodde det bare var en del. Enda det var han som hadde satt de inn 4 år tidligere...

:) ok ! Der var svaret ;) . Må si jeg lurte litt jeg også, på uvitende prevensjon. Men skjønner jo nå! Det er jo litt surt da, men hvordan ble det så oppdaget at det lå igjen en del? Du som kjente den?

Skrevet

Sluttet med p-piller i feb.2011, 25 år. Det tok et år og to runder med pergotime før jeg ble gravid. Jeg rekker å bli 27 før tvillingene kommer;)

Skrevet

:) ok ! Der var svaret ;) . Må si jeg lurte litt jeg også, på uvitende prevensjon. Men skjønner jo nå! Det er jo litt surt da, men hvordan ble det så oppdaget at det lå igjen en del? Du som kjente den?

Jeg leste at det skulle være to deler. Visste legen hadde tatt ut kun en del. Og kjentes fremdeles ut som noe var der. Han henviste til ul av armen som viste det var noe der. Og da fikk han sin kollega til å ta den ut.

Skrevet

1. gang ca 22 og brukte ca 36pp

2. gang ca 30 og er i 19. pp

Skrevet

24 år. Ble gravid i 1. pp, men mista i uke 9. Har endelig fått tilbake mensen og er klar for en ny runde :)

Skrevet

29 år med førstemann, den satt i 2 pp.

Nå er jeg straks 31 og er i første pp med nr 2. Mistenker at spiren sitter allerede. :)

Skrevet

1.gang ,25år Ikke planlagt(1.pp)

2.gang ,29år Ikke planlagt(1.pp)

3.gang, 38år 1.pp

4.gang, 41år 3.pp

5.gang, 43år 1.pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...